Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:08:12 GMT

۱۰ تن خرمای فاسد در کامیاران کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۶۹۰

۱۰ تن خرمای فاسد در کامیاران کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه این میزان خرمای غیربهداشتی و فاسد از یک کامیون کشف شد و یک نفر هم در این رابطه دستگیر شد؛  اضافه کرد: این محموله غیربهداشتی به قصد توزیع در میان شهروندان در حال جابجایی بود که توسط ماموران انتظامی توقیف شد.

سردار ع لی آزادی همچنین خبر از دستگیری چهار سارق حرفه ای سابقه‌دار خودرو در شهر بانه داد و اظهار داشت:‌ این سارقان طی ۲ عملیات برنامه‌ریزی شده و حین انجام سرقت توسط ماموران پلیس دستگیر شدند و چهار خودروی سرقتی نیز از آنها کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با کشف کالای قاچاق در استان هم گفت: ۲۴ هزار لیتر روغن موتور خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ایست بازرسی شهید کریمی سروآباد از یک کامیون کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

سردار آزادی با اشاره به خبر دیگری در حوزه قاچاق کالا در استان یادآور شد: ۲۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق هم در کامیاران از ۲ وانت کشف شد که ارزش آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و ۲ نفر هم در رابطه با این محموله‌های قاچاق دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع داده شدند.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خودرو سرقت قاچاق ماموران پلیس کشف قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: : در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

 سردار ناصر فرشید  افزود: کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال برآورد کردند، ودر این زمینه با تشکیل ۱۱۹ فقره پرونده ،۱۲۴ متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند