Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:47:54 GMT

اطفای آتش سوزی ساختمان چهارطبقه در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۰۷۳۰

اطفای آتش سوزی ساختمان چهارطبقه در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حریق صبح امروز یک ساختمان چهارطبقه در خیابان نیکبخت اصفهان، یک خانم 65 ساله نجات و محل اطفا شد.  
فرهاد کاوه آهنگران در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص حادثه امروز آتش سوزی ساختمان چهار طبقه در خیابان نیکبخت اصفهان، اظهار کرد: در ساعت 8:21 صبح امروز (سه شنبه) آتش سوزی یک ساختمان مسکونی چهار طبقه به آتش نشانی اطلاع داده شد که با اعزام نیرو از دو ایستگاه سه و 20 به خیابان نیکبخت شرقی، بعد از سه دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از رسیدن آتش نشانی به محل حریق، آنها به دو گروه امداد و نجات و اطفا و گروه تجسس تقسیم شدند، چرا که کل مجتمع دود زده شده بود. 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه زیرزمین این ساختمان چهار طبقه دچار آتش سوزی شده بود که دود حاصل از حریق طبقات دیگر را فرا گرفته بود، گفت: با سرعت عمل ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل یک خانم 65 ساله که در زیرزمین این ساختمان خواب بود را نجات دادند و به بیرون ساختمان منتقل کردند، همچنین دیگر ساکنان این ساختمان با اطلاع از آتش سوزی از محل خارج شده بودند.
وی تاکید کرد: عملیات احیا این خانم تا زمان رسیدن اورژانس از سوی ماموران آتش نشانی انجام شد و سپس فرد تحویل عوامل اورژانس داده شد.
کدخبرنگار: 13036

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امداد و نجات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از گاردین، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند علت آتش سوزی شرایط جوی گرم و خشک است.

شاهدان شاهد دودهایی بودند که از حیاط زباله‌ها بلند می‌شد، در حالی که آتش‌نشانان با جدیت مشغول مهار آتش بودند. سخنگوی سازمان آتش نشانی دهلی گفت: «ما بعد از دریافت گزارش آتش سوزی، در ابتدا دو تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردیم. متعاقباً شش دستگاه آتش نشانی دیگر اعزام شدند. در حال حاضر آتش نشانان مشغول اطفای حریق هستند.»

دستگاه‌های آتش نشانی دیگر نیز در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند تا در صورت نیاز به محل اعزام شوند.

برای تسهیل عملیات اطفای حریق، مقامات دسترسی به این منطقه را محدود کرده‌اند و تماشاگران را از تجمع و ضبط ویدئو منع کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۹، ارتفاع محل دفن زباله قاضی پور به ۶۵ متر رسید که تنها هشت متر از بنای یادبود قطب منار کوتاه‌تر است. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۷، بخشی از زباله‌ها در جاده مجاور فرو ریخت و منجر به جان باختن دو نفر شد. سه حادثه آتش سوزی در محل دفن زباله قاضی پور در سال ۲۰۲۲ گزارش شد، از جمله آتش سوزی در ۲۸ مارس که خاموش کردن آن بیش از ۵۰ ساعت طول کشید.

کد خبر 6085831

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله