Web Analytics Made Easy - Statcounter

وین رونی می تواند به عنوان مربی-بازیکن در دربی کانتی مشغول به فعالیت شود.

طرفداری - وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، پس از یکسال حضور در آمریکا و بازی در دی سی یونایتد، به انگلستان بر می گردد. 

به گزارش Sky Sports، وین رونی ساعتی پیش وارد فرودگاه هیترو لندن شده و اکنون قصد دارد برای نهایی کردن انتقالش به دربی کانتی به عنوان بازیکن-مربی به میدلندز برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر توافقات به خوبی پیش برود، ممکن است رونی امروز به صورت رسمی انتقالش را به دربی کانتی نهایی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • پیش نمایش باشگاه منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو