Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:16:29 GMT

۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در الیگودرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۱۷۹

۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در الیگودرز کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس محمدی روز سه شنبه در نشست خبری افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ موردگزارش مردمی در نیروی انتظامی شهرستان دریافت می شود که تمامی موارد، بررسی و عملیاتی می شوند.

وی امنیت را عامل مهم تعالی و بالندگی جامعه دانست و افزود: نیروی انتظامی اصلی ترین نهاد متولی امنیت در کشور است  و مردم این ارگان را امین  و مایه آرامش خود می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وظیفه ناجا پشتیبانی از مردم است و با توجه به اینکه مردم سرمایه های اجتماعی ما هستند همه مسئولان و دستگاه های خدمات رسان از جمله نیروی انتظامی مکلف به رعایت حقوق شهروندی هستیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه شورای تامین تعامل خوبی با نیروی انتظامی دارد گفت: موارد خاص و پیچیده در الیگودرز نداریم  و با توجه به نظرسنجی های انجام شده، مردم از پلیس رضایت دارند.

وی با اشار به فرارسیدن روز خبرنگار اضافه کرد: استفاده هوشمندانه از رسانه یک فرصت طلایی برای ارتقا امنیت است و از طرفی جامعه خبری نیز مشتاق به حل معظلات هستند.

/۶۰۶۰/۷۲۷۹/۷۲۶۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد