Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:14:43 GMT

مانور مشترک زلزله استان های کرمان و یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۳۱۷

مانور مشترک زلزله استان های کرمان و یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، معاون امور عمرانی استانداری کرمان روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این مانور به خبرنگاران گفت: این مانور با هدف هماهنگی و انسجام بین نیروهای ۲ استان همجوار یزد و کرمان انجام شد تا آمادگی دستگاه ها سنجیده  و ارزیابی شود.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود: ۳۰ دستگاه و حدود یک هزار نفر از استان های یزد و کرمان در اجرای مانور اعم از دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتطامی، نیروهای امداد و نجات، مردم محلی و غیره شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رضایت از عملکرد عوامل دخیل در مانور تصریح کرد: این مانور فرضی در پی زلزله ۶.۵ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در منطقه بیاض برنامه ریزی شده بود.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان اظهار داشت: با توجه به شبیه سازی مانور در ابعاد واقعی تجربه بسیار خوبی در بحث امداد و کمک رسانی بین دستگاه های ۲ استان انجام شد.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتطامی همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در انجام مانور زلزله داشتند و نتایج عملکرد  دستگاه ها توسط کارشناسان به طور دقیق ارزیابی می شود.

آیت اللهی موسوی با اشاره به بحث اسکان موقت زلزله زدگان در اجرای مانور تاکید کرد: اقدامات حمایتی روحی و روانی زلزله زدگان با حضور تیم های مشاوره ای نیز در دستور کار قرار داشت.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم در انجام مانور زلزله گفت: افراد باید در مواقع بحرانی مانند وقوع زلزله آموزش ببینند تا آمادگی کامل داشته باشند.

نبود مشارکت مردمی در مانور مشترک دو استان کرمان و یزد 

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اجرای مانور زلزله تقریبا بی‌نقص بود اما جای حضور مردم در مشارکت اجرای مانور خالی بود، آنها باید آموزش ببینند تا در مواقع بحران توان و آگاهی کار داشته باشند.

محمد فرید لطیفی افزود: باید در مانورهای بعدی نقش بیشتری به مردم داده شود تا مشارکت بیشتری داشته باشند و در مواقع بحران عملیات امداد رسانی پیشرفت بیشتری داشته باشد.

مانور زلزله مشترک استان های کرمان و یزد با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان انار و جمعی از مسئولان استان های کرمان و انار برگزار شد.

روستای بیاض از توابع شهرستان انار و در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

۷۴۳۷/ 5054

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه زلزله شبیه سازی نماینده مردم یزد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه

 

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان، آزمون سراسری کنکور در روز‌های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

محمدی افزود: در روز ۶ام آزمون در رشته‌های انسانی که ریاضی و هنر در دو نوبت صبح و عصر و در روز جمعه نیز آزمون در رشته تجربی برگزارمیشود.

دبیر ستاد استانی برگزاری آزمون‌های سراسری استان کرمان تصریح کرد: برای اولین باراست که کنکور سراسری در دومرحله و در اردیبهشت ماه برگزار میشود.

وی تاکید کرد: امسال در استان کرمان دردومرحله اول ۴۵هزارو ۳۰۰نفر داوطلب به رقابت خواهند پرداخت که ۱۳هزار و ۴۶۳نفرآن مربوط به شهر کرمان است که بیشترین داوطلب نیز با ۱۸هزار و ۶۱۲ نفر مربوط به رشته تجربی است.

داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون از امروز ۲ام اردیبهشت ماه تا قبل از برگزاری آزمون می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند