Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: در استخدام‌های شرکت‌های زیرمجموعه ادارات حقوق ایثارگران رعایت نمی‌شود. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، قاسم ولی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای امور ایثارگران استان که به مناسبت نزدیک شدن به سالروز بازگشت آزدگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه به مناسبت ورود آزادگان به میهن اسلامی بعد از تحمل رنج‌ها و سختی‌های فراوان در اسارت دشمن بعثی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزادگان ما در اسارت دشمن سراسر کینه نسبت به دین، آیین و وطن ما بودند که با یاری خداوند متعال، رهبری‌های حضرت امام(ره) و همچنین فداکاری و اراده ایثارگران این توطئه‌ها بر علیه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران شکست خورد و میهن اسلامی از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آمد.

احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد شدمشکلات درمانی ایثارگران به روایت رئیس بنیاد شهید

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه بیان رنج آزادگان و درد جراحت جانبازان از زبان افراد عادی قابل درک نیست، عنوان کرد: زمانی که شما یک اسیر فکری و نماینده تفکر الهی هستید و طرف مقابل شما تلاش می‌کند که تفکر، عقیده و حتی جامعه‌ای که بر مبنای آن عقیده بنیانگذاری شده است را از بین ببرد، بنابراین این نوع اسارت که آزادگان ما در زندان‌های رژیم بعثی تجربه کردند بسیار متفاوت‌تر از اسارات‌های سایر جنگ‌ها است.

وی بیان کرد: آنچه که امروز در دست ماست با تمام کاستی‌ها و نامهربانی‌ها به پاسداران و ادامه‌دهندهان این خط فکری، میراث انقلاب اسلامی و میراث امام راحل است که حاصل رنج آزادگان، درد جانبازان و غم و اندوه خانواده‌های شهداست و متاسفانه ما نتوانسته‌ایم حتی بخشی از فرهنگ، رنج و زحمات ایثارگران را در بین جامعه بیان کنیم.

وی با اشاره به موانع و مشکلات موجود در استخدام فرزندان ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مطرح شده جزو قوانین بالادستی هستند و باید از طریق کانون‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان محور اصلی، تشکل‌های جامعه ایثارگران و همچنین مراجعه به قانون‌گذاران و نمایندگان مجلس پیگیر اصلاح قوانین بود.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان افزود: در استخدام‌های رسمی دستگاه‌های اجرایی سازمان‌ امور استخدام کشوری سهمیه خانواده‌های ایثارگران رعایت می‌شود اما در استخدام‌های شرکت‌های زیرمجموعه ادارات حقوق ایثارگران رعایت نمی‌شود و در حق آن‌ها اجحاف می‌شود.

ولی‌زاده عنوان کرد: ما باید پیگیری و مصوب کنیم که در استخدام سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از بودجه و اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند سهم ایثارگران دیده شود تا این ناعدالتی و نابرابری موجود از بین رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رنج ظاهری، دردها، دوری‌ها و فراغ‌های ایثارگران و آزادگان تسکین نمی‌یابد و قابل جبران نیست، بیان کرد: بنده معتقد هستم که باید در حوزه ادبیات، شعر، تئاتر و موسیقی به حوزه آزادگان پرداخته شود که بتوان بخشی از ایثارگری این بزرگواران را به جامعه منتقل کرد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی استانداری گفت: ضمن تاکید بر تمام قوانین امور ایثارگران و پیگیری‌های لازم جهت اصلاح و اجرای قوانین از سازمان‌های بازرسی انتظار بررسی تخلفات مدیران در رعایت نکردن حقوق ایثارگران می‌رود.

وی علاوه بر تاکید بر تجلیل ایثارگران توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، از اصحاب رسانه استان نیز خواستار انعکاس خاطرات آزادگان در هفته ورود این سرافرازان به میهن اسلامی شد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟