Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@13:53:35 GMT

70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۹۴۵

70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان گفت: 70 درصد تجهیزات پروژه های اجرایی پتروشیمی ساخت داخل است.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد رسول اشرف زاده در بازدید از پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه در فاینانس قبلی بانک عامل کم کاری کرد و مجبور به ابطال منقاصه شدیم افزود:  پس از این برای تامین فاینانس از طریق صندوق توسعه پیش رفتیم و بانک تجارت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان با بیان اینکه پیمانکار بخش عملیاتی تا دوماه آینده مشخص خواهد شد گفت: بعد از کلنگ زنی بخش عمیلاتی، 32 ماه برای تکمیل این فاز پیش بینی شده است.
وی همه نیروهای بکار گرفته در پتروشیمی دهدشت را بومی عنوان کرد.
اشرف زاده اظهار کرد: احداث کمربند سبز اطراف شرکت از نیازهای ضروری است چرا که از آب شرب برای چنین طرح هایی استفاده نمی شود اما در طراحی سایت دهدشت استفاده از آب رودخانه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: پس می طلبد با یک کار مطالعاتی پساب تولیدی شهر را در یکی سیستم فاضلاب جمع آوری و تصفیه و در بخش عملیات استفاده کنیم.
این مسئول با بیان اینکه 70 درصد تجهیزات پتروشیمی ساخت داخل است، اضافه کرد: این دستاورد پتروشیمی به شکوفایی و اقتصاد مقاومتی کمک میکند
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اقتصاد مقاومتی پتروشیمی سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد درصد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود ۶ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به  گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز 85 درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش غیردولتی واگذار شد. سال 1400 دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که هر دو باشگاه به جهت عدم رعایت ضوابط AFC دچار محرومیت شده بودند. در همان سال ستادی برای هماهنگی واگذاری دو باشگاه بین وزارت وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس به نمایندگی از وزارت اقتصاد در این ستاد حضور داشتند.

وی افزود: در اسفند ماه 1400 اولین گام در این حوزه برداشته شد. این اتفاق در حالی انجام شد که در طول سه دولت گذشته و از سال 1376  شاهد تلاش ناکامی بودیم. در سال 1400 و با حضور 400 هزار نفر از طرفداران افزایش سرمایه دو باشگاه انجام شد.

خاندوزی با بیان اینکه در سال 1401 سه مرتبه تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش خصوصی انتقال مالکیت دو باشگاه انجام شود، گفت: با این وجود این مزایده‌ها با اقبال خوبی از سوی بخش خصوصی و تعاونی‌ها رو به رو نشد. با توجه به پایان مهلت AFC مقرر شد که با مشارکت طلبیدن مجموعه‌های اقتصادی یعنی کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و کنسرسیومی از صنایع پتروشیمی ذیل عنوان پتروشیمی خلیج فارس این اتفاق رخ دهد. این اتفاق امروز صبح در فرابورس ایران محقق شد.

قطعی شدن معامله 6 هزار میلیارد تومانی سرخابی‌ها تا روز چهارشنبه

وی در خصوص قیمت واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: طبق اطلاعاتی که فرابورس اعلام کرده است، ارزش نهایی سهام این دو باشگاه برای استقلال به ارزش تقریبی 2800 میلیارد تومان و پرسپولیس به ارزش 3200 میلیارد تومان نهایی شد. امیدوار هستیم روز چهارشنبه و در یک مراسم رسمی قطعی‌سازی انجام شود.

پرداخت 90 درصد ارزش استقلال و پرسپولیس به صورت اقساط 6 ماهه

وزیر اقتصاد در مورد روند پرداخت پیش‌بینی شده از سوی خریداران گفت: با تجه به اینکه 10 درصد معامله باید به صورت نقدی و 90 درصد دیگر به صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شد و بخش اقساطی براساس بازه‌های 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش دولت این بود که هم زمان با اینکه یک بار برای همیشه موضوع مالکیت را حل می‌کند، بحث شفافیت مالی، اقتصادی و مدیریت را حل و فصل کند. به همین دلیل مقرر شده است تا زمانی که مسئله درآمد پایدار ناشی از حق پخش به سرانجام برسد(که مسئله را به شکل اساسی تری حل خواهد کرد) جریمه آسیایی را به فرصتی برای اصلاح ساختار مدیریت باشگاه‌ها تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزئیات معامله۶هزار میلیاردی سرخآبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • ساخت گلخانه و مزایای آن
  • ترکیب ۵ پتروشیمی بزرگ برای خرید سهم باشگاه استقلال!
  • ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال