Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@04:44:21 GMT

رونی برای مذاکره با دربی‌کانتی وارد انگلیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۹۹۹

رونی برای مذاکره با دربی‌کانتی وارد انگلیس می‌شود

به گزارش وانانیوز، 

نشریه «تلگراف» شب گذشته (سه‌شنبه) با انتشار خبری مدعی شد که وین رونی در حال مذاکره با مدیران باشگاه دربی‌کانتی در زمینه پیشنهاد پست بازیکن - مربی در این تیم انگلیسی است. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم صبح امروز خبر داد وین رونی امروز به شهر میدلندز واقع در بیرمنگام انگلیس سفر خواهد کرد تا به صورت رودررو با مدیران این باشگاه دسته اولی مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی‌کانتی فصل گذشته با سرمربیگری فرانک لمپارد تا آستانه صعود به لیگ برتر انگلیس پیش رفت، اما در آخرین گام در بازی‌های پلی‌آف صعود به لیگ برتر، مغلوب استون‌ ویلا شد و از انجام این کار بزرگ بازماند. با جدایی لمپارد از دربی‌کانتی که هدایت چلسی را در این تابستان برعهده گرفت، مدیران این باشگاه در پی استخدام جانشین وی هستند و رونی گزینه مدنظر آنهاست.

نشریه انگلیسی «سان» اخیراً خبر داده بود که رونی قصد دارد پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش، به کادرفنی اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد ملحق شود. مهاجم پیشین تیم‌های منچستریونایتد و اورتون که در حال حاضر بازیکن دی‌سی یونایتد آمریکا است تا کنون 25 گل در 44 بازی برای این تیم در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا (MLS) به ثمر رسانده است.

رونی تابستان 2017 بعد از 13 فصل حضور در منچستریونایتد این تیم را ترک کرد و پس از یک فصل بازی در اورتون، راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) شد تا برای دی‌سی‌ یونایتد بازی کند.  مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس که عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد با 253 گل‌ از آن وی است، با شیاطین سرخ به عناوینی همچون 5 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا دست یافت.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: منچستریونایتد وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم

شوت مهارنشدنی وین رونی مقابل نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد