Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:38:49 GMT

26 طرح عمرانی در سیروان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۲۲۰۰

26 طرح عمرانی در سیروان اجرا شد

‍ به گزارش خبرنگار ایرنا؛رحیمی مقدم روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران استان ایلام که در لومار برگزار شد مجموع  طرح های مصوب سفر استاندار ایلام به سیروان را 28 پروژه عنوان کرد که از این تعداد 26 طرح اجرا است.

وی گفت: برای اجرای این طرحها که عمدتا عمرانی هستند  سال گذشته 200 میلیارد ریال تخصیص یافت و امسال نیز 240 میلیارد ریال برای تکمیل انان اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه تنها اجرای 2 طرح از این مصوبات سفر استاندار به لومار بر زمین مانده است  یکی از آنها پروژه راهسازی واریانت ورمیان و دیگری  استادیوم ورزشی لومار عنوان کرد.

فرماندار سیروان علت اجرا نشدن پروژه راهسازی واریانت ورمیان را مخالفت معارضین ملکی عنوان و تصریح کرد: استادیوم ورزشی لومار نیز به علت واگذار نشدن زمین از طرف شهرداری تاکنون اجرایی نشده است.

وی همچنین از سفر و بازدید  12 وزیر به شهرستان سیروان  طی یکسال گذشته  اشاره کرد و گفت : این سفرها دستاوردهای بسیار خوبی برای  شهرستان به همراه داشته اند که از جمله انها اختصاص 170 میلیارد ریال برای تسریع در اجرای  پروژه پمپاژ دشت سیروان است.

فرماندار سیروان، با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت می‌رودیادآور شد: برنج شیروان یکی از مهم‌ترین برندهای این شهرستان است و همچنین پرورش ماهی، تولید گوشت، پرورش دام سبک و سنگین از دیگر محصولات تولیدی روستائیان این شهرستان به شمار می‌رود.

وی، با بیان اینکه 65 روستا با 4 هزار خانوار در این شهرستان وجود دارد، ابراز کرد: مهم‌ترین ویژگی این شهرستان روستایی بودن آن است چراکه 82 درصد جمعیت این شهرستان را روستائیان تشکیل می‌دهند.

سیروان با 650 کیلومترمربع مساحت  با 14 هزار و 404 نفر جمعیت سال 91 به شهرستان ارتقا یافت .

نهمین سفر شهرستانی استاندار ایلام به شهرستان سیروان در اردیبهشت مکاه سال گذشته انجام شد.

6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف برنج پرورش ماهی زمین شهرداری گوشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: در سال جهش تولید هستیم و باید به پروژه های عمرانی سرعت ببخشیم و لذا بررسی پروژه های شهرستانی را در دستور کار داریم.

موسی فکور امروز پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان آستانه اشرفیه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیرو دستور استاندار گیلان مبنی بر بررسی پروژه‌های شهرستان‌ها جهت رفع موانع و تسریع در بهره‌برداری به شهرستان آستانه اشرفیه آمدیم، اظهار کرد: در سال جهش تولید هستیم و باید به پروژه‌های عمرانی سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های شهر آستانه اشرفیه از جمله دیواره سازی سفیدرود (پل تا پل) و ساماندهی پل قدیمی شهر و بازگشایی مسیر ۳۵ متری حاشیه حرم مطهر و...، افزود: فعلا هشت متر اول طرح توسعه حرم را بازگشایی کردیم و در اعتبارات آتی به شهرداری کمک می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از افتتاح پروژه فیبر نوری شهر آستانه اشرفیه خبر داد و تاکید کرد: آسفالت و تعریض محور آستانه به کیاشهر انجام شده و با محوریت اداره راهداری شهرستان رفع اشکالات و هدایت آب‌های سطحی در دستور کار قرار دارد.

فکور پل کیاشهر را نیازمند تحکیم بستر و مقاوم‌سازی پایه‌ها دانست که با مسئولیت اداره راهداری انجام می‌شود و گفت: یکی از پروژه‌های مهم کیاشهر، اسکله صید و صیادی است و لذا به اداره کل حفاظت محیط زیست ماموریت دادیم تا الزامات زیست محیطی این پروژه را بررسی کند.

وی با بیان اینکه اداره کل شیلات گیلان فراخوان جذب سرمایه‌گذار را اعلام خواهد کرد و به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود، یادآور شد: پروژه پیاده‌راه شهرداری کیاشهر نیز پیشرفت خوبی دارد و در حال تکمیل است.

معاون عمرانی استاندار گیلان همچنین به مسئله پسماند اشاره و اظهار کرد: تا قبل از دولت سیزدهم هیچگونه اقدامی درباره پسماند استان گیلان انجام نشده بود، اما با حضور رئیس‌جمهور در گیلان و اهتمام استاندار در معرفی پسماند به عنوان ابرچالش، شاهد اقدامات خوبی بودیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۴ درصدی پروژه ساماندهی لندفیل سراوان، تاکید کرد: بخش عمده این پهنه ۱۷ هکتاری را پوشش دادیم و درختکاری کردیم.

فکور با بیان اینکه تصفیه شیرابه سراوان به زودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد پیمانکار تعیین شده دارای ایراداتی بود و لذا با محوریت شهرداری رشت، مجددا فراخوان انتخاب پیمانکار اعلام شد و به زودی کار را آغاز می‌کنیم؛ به دو خط کارخانه کمپوست نیز دو خط جدید پردازش اضافه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در جریان سفر رئیس‌جمهور جهت ساماندهی پسماند سراوان، متذکر شد: با رایزنی‌های اخیر استاندار گیلان ۵۰ میلیارد تومان دیگر تخصیص داده شد.

وی به معطلی ۱۰ ساله پروژه زباله سوز رشت نیز اشاره و تصریح کرد: در این دولت توانستیم ۲۰۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص دهیم که تسهیلات ارزی و ریالی آن از محل صندوق توسعه و از طریق بانک رفاه به پیمانکار داده می‌شود و تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از زباله‌سوز خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲