Web Analytics Made Easy - Statcounter

"مسیریاب نشان" یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که با حمایت بانک‌پاسارگاد و شرکت فناپ توسط شرکت راژمان ایجاد شده و در حال توسعه است. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌‌پاسارگاد، «مسیریاب نشان» با درنظر گرفتن ترافیک آنلاین، به کاربر کمک می‌کند تا بتواند موقعیت فعلی خود را روی نقشه پیدا کرده و سریع‌ترین و کم‌ترافیک‌ ترین مسیر را تا مقصد انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نشان» تنها اپلیکیشن نقشه و مسیریابی است که همزمان طرح‌های ترافیک و زوج‌ و فرد را دارد و با توجه به آن‌ها مسیریابی می‌کند. این برنامه دارای راهنمای صوتی فارسی است، که تا رسیدن به مقصد، کاربر را گام‌ به گام راهنمایی کرده و در طول مسیر نیز هشدارهایی درباره‌ی نزدیک شدن به دوربین کنترل سرعت، پلیس، دست‌اندازها، تصادف‌ها و ... را اعلام می‌کند. نمایش سرعت مجاز معبر و هشدار سرعت غیرمجاز، تخمین زمان تقریبی رسیدن به مقصد و محاسبه فاصله تا مقصد از دیگر امکانات این برنامه است.

بر اساس این خبر، «نشان» تنها یک مسیریاب نیست و خدمات نقشه را نیز ارائه می‌دهد که با راه‌اندازی مسیریابی حمل و نقل عمومی این خدمات تکمیل خواهد شد. قابلیت جست‌وجوی صوتی، امکان جست‌وجوی نام معابر به فارسی، امکان جست‌وجوی مکان‌های عمومی پرکاربرد نزدیک کاربر، نمایش بیشترین جزئیات در نام معابر شهرهای ایران، امکان گزارش اشکالات نقشه، قابلیت اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، قابلیت ثبت مکان‌های شخصی جهت مسیریابی سریع، قابلیت نمایش دو بعدی و سه بعدی نقشه و امکان نمایش نقشه در دو حالت شب و روز از ویژگی‌های بخش نقشه در اپلیکیشن «نشان» است.

گفتنی است نسخه رسمی «نشان» را می‌توان به‌صورت مستقیم از سایت www.neshan.org یا از مارکت‌های معتبر اندرویدی دریافت کرد.


انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1431/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بانک پاسارگاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک پاسارگاد بانک پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تاکنون روزانه تردد بیش از ۹۰ هزار خودرو در مسیر ترانزیتی خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد به خانمیرزا بوده است.
جیلان افزود: در شهرستان خانمیرزا ۵ نقطه گردشگری وجود دارد و گروه‌هایی از جمله بهداشت و اسکان مسافران به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مشگین شهر مقصد گردشگران نوروزی در دور دوم سفرها
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • مازندران، رتبه نخست مقصد گردشگری کشور
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است