Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:41:49 GMT

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۲۷۷۲

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب شد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه منصوب شد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب امروز با صدور حکمی، علیرضا اشرف را به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرف دارای مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه تهران است و فعالیت رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری خود را از تابستان سال 1388 آغاز کرد و سابقه فعالیت به عنوان خبرنگار، دبیر و سردبیر در خبرگزاری‌های معتبر کشور را دارد.

دوره بین‌المللی و روزنامه‌نگاری ورزشی در چین، دوره مدیریت ساختاری فوتبال و مدیریت و بازاریابی محتوا، از دوره‌هایی است که وی پشت سر گذاشته است.

در حکم صادره؛ هماهنگی کامل با خط مشی و سیاست‌های رسانه‌ای مدیریت روابط عمومی باشگاه، هماهنگی کامل و تعامل با مدیریت تیم در انجام امور محوله، هماهنگی مطلوب، دو سویه و مناسب خبری با نمایندگان رسانه‌ای و تسریع و ساماندهی امور خبری تیم فوتبال باشگاه از مواردی هستند که با توجه به تجارب و تخصص مدیر رسانه‌ای جدید تیم در حوزه رسانه و فوتبال، مورد تاکید قرار گرفته است.

طلب برانکو از کدام منبع تأمین شد؟/ پای سه هولدینگ در میان است!

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد

«محمد مخبر» در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب و ابراز امیدواری کرد که وی با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشد.

متن کامل حکم معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد