Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جعفر مروارید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه‌گر معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و محمدجواد استادی رئیس اداره ارشاد مشهد، به مناسبت 17 مرداد ماه، روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا بازدید کردند و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه رسانه از زحمات و تلاش خبرنگاران در طی سال خبری گذشته تقدیر و تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جریان این بازدید، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، طی سخنانی اظهار کرد: دو برنامه در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی قرار دارد. یکی از این برنامه‌ها «گذر فرهنگ و هنر» است که در آن، هنرمندان آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت و فروش هم صورت می‌گیرد. این برنامه در 26 مردادماه در خیابان کوهسنگی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه فناوری و دیجیتال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره‌کل است. این نمایشگاه در اواخر مهرماه با حمایت وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد و البته هنوز مکان دقیق این نمایشگاه مشخص نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به اینکه دانشکده الهیات و ادبیات دارای انجمن علمی هستند، ما این آمادگی را داریم تا با دو انجمن علمی این دو دانشکده رایزنی‌هایی را انجام دهیم و تفاهم‌نامه‌ای را نیز به امضا برسانیم. تا آن‌ها، آن دسته از دانشجویان خوش‌ذوق و علاقه‌مند به این عرصه را معرفی کنند تا بتوانند به عنوان خبرنگار افتخاری در خبرگزاری ایسنا و ایکنا به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فرهنگی مروارید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد روز خبرنگار 17مرداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود و فراخوان جشنواره پارسال اعلام شد.

او افزود: روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد، خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای عضویت در خانه مطبوعات از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان آثار خود را ارسال کردند.

فرخنده با اعلام اینکه بیشترین آثار ارسالی به ترتیب با ۳۱۳ و ۱۴۰ اثر مربوط به استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی بوده است تصریح کرد: علاقه‌مندان با آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول شهریور ۱۴۰۱ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ در دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور شرکت کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار ابتدا تا ۲۰ فروردین امسال تعیین و تا ۳۱ فروردین تمدید شد اظهار کرد: این جشنواره در ۲ بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود که در بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، عکس و مصاحبه تعیین شده است.

او ادامه داد: در بخش موضوعی این جشنواره نیز موضوعاتی از قبیل مهار تورم، رشد تولید، پرهیز از اسراف و تجمل، معرفی کالا‌های فرهنگی بومی، معرفی پروفسور معتمدنژاد، تحکیم بنیان خانواده با موضوعات جمعیت - زیست عفیفانه، پیشگیری از توزیع و اعتیاد به مواد مخدر - امنیت پایدار مرز - انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی اعلام شده است.

فرخنده عنوان کرد: براساس تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه مذکور سه یا چهار داور با تعیین دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آثار را داوری و نتیجه نهایی را اعلام می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت زادروز دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات نوین ایران و روز ارتباطات و روابط عمومی تعیین شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با بررسی ۳۸۰ اثر از ۷ استان کشور تیر سال ۱۴۰۱ به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد و افراد برتر در ۲ بخش حرفه‌ای و موضوعی معرفی و تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور