Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریاری با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه روشنگری و مبارزه با فساد قرار دارند، گفت: قوه قضاییه حامی خبرنگاران،گزارشگران و رسانه های ضد فساد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، «محمد رضا شهریاری»، مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای رسانه، با قدردانی از زحمات همه خبرنگاران، مدیران مسئول و سردبیران خبرگزاری ها،روزنامه ها و پایگاههای خبری-تحلیلی بویژه خبرنگارانی که اخبار عدلیه را بصورت شبانه روزی پوشش می دهند، فرار رسیدن روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت و نسبت به تعامل اهالی رسانه و دستگاه قضایی در پیشبرد برنامه های تحولی و اهداف عدالت گسترانه این دستگاه اظهار امیدواری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه به مناسبت روز خبرنگار به شرح ذیل است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم ایران اسلامی در 17 مرداد ماه و در بزرگداشت مقام شهدایی که مظلومانه و غریبانه در خون خود غلطیدند به نام روز خبرنگار مزین گشته است.


خبرنگاران؛ طلایه داران عرصه شفافیت،آگاهی بخشی و فساد زدایی ، سرداران و سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی و جنگ نرم هستند که قدر و منزلت و تاثیر گذاری قلم و دوربین خود را باید بدانند و با آگاهی و اشراف بر جایگاه خطیر مسئولیت خود به جنگ دشمنان،فاسدان و بدخواهان بروند و باعث رجای مردم و دوستداران انقلاب اسلامی در احقاق حق و اقامه عدل شوند.



در دهه پیشرفت و عدالت و در آغازین ایام گام دوم انقلاب اسلامی، مجاهدت و خدمات این قشر تلاشگر و پیشرو در کمک به آگاهی عمومی،صیانت از حقوق عامه،مبارزه با فساد و تحکیم شفافیت، از چشم مردم،مسئولان و مدیران انقلابی پنهان نمانده است.



از یاد نبریم که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر استفاده قوه قضائیه از ظرفیت‌های قانونی در اجرای احکام اسلام، احقاق حق مظلومان، مبارزه با فساد، صیانت از حقوق عامه و حمایت از آزادی‌های مشروع تاکید نموده‌اند و جلب افکار عمومی و اعتمادسازی را نیز از کارهای اساسی همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه قضائی دانسته‌اند که تحقق اینها ممکن نیست جز با همت اهالی رسانه و خبرنگاران جهادی،مبتکر،متعهد و انقلابی.



 در همین راستا و بر اساس تاکیدات رئیس محترم قوه قضاییه، دستگاه قضایی حامی،مشوق و قدردان زحمات و خدمات خبرنگاران،گزارشگران و رسانه های ضد فساد است و دست همکاری به سوی این عزیزان برای پیشبرد برنامه های تحولی و عدالت گسترانه دراز می کند. بی تردید این بالاترین اطمینان،قوت قلب و تضمین به خبرنگاران و رسانه هایی است که بصورت مستند و قانونمند ، مفاسد را افشا و به اجرای عدالت کمک می کنند.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رسانه و تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب محترم رسانه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران،خبرگزاری ها،روزنامه ها و پایگاه های اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران محترم و سخت کوش حوزه حساس و تاثیر گذار قضایی، توفیق روزافزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.  

 

محمد رضا شهریاری
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج خبرگزاری شبستان نماز جمعه روزنامه ازدواج آسان شیراز کانون های مساجد روز خبرنگار دزفول روز خبرنگار شهریاری خبرنگار قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولیتیکو: جبهه اوکراین تابستان فرو می پاشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، بنا به پیش بینی یک رسانه غربی، ارتش اوکراین احتمالاً در چند ماه آینده در جبهه نبرد دچار شکست می شود.

نشریه پولیتیکو به نقل از چند افسر بلندپایه نظامی روز چهارشنبه اعلام کرد که جبهه ارتش اوکراین در نبرد با روسیه ممکن است تابستان امسال فرو بریزد.

به نوشته این رسانه، خط مقدم اوکراین ممکن است در تابستان امسال به دلیل حمله احتمالی روسیه سقوط کند. پولیتیکو علت شکست احتمالی اوکراین را تعداد زیاد نیروهای روسیه در مقایسه با نیروهای اوکراینی دانست.

پولیتیکو به نقل از منابع آگاه خود نوشت که وضعیت میدان نبرد به دلیل کمبود سلاح های غربی پیچیده شده است و این مسئله روحیه سربازان اوکراینی را تضعیف می کند.

پولیتیکو گفت که افسران اوکراینی در محافل خصوصی اذعان کردند که تلفات بیشتر ارتش اوکراین در تابستان امسال اجتناب ناپذیر است.

در ۱۶ آوریل، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین، لایحه ای را امضا کرد که بر مبنای آن می تواند صدها هزار اوکراینی دیگر را به خدمت سربازی بفرستند.

کد خبر 6081320

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • پولیتیکو: جبهه اوکراین تابستان فرو می پاشد
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • مراسم بزرگداشت شهدای دمشق و راسک در میبد