Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-16@09:03:22 GMT

پاراگلایدر سوار جمی قهرمان مسابقات ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۳۷۷۱

پاراگلایدر سوار جمی قهرمان مسابقات ترکیه شد

"محسن منصوری" ورزشکار اهل شهرستان جم قهرمان اسپرت کلاس مسابقه پاراگلایدر رشته مسافت در ترکیه شد.

به گزارش  جنوب نیوز؛ رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقه پاراگلایدر رشته مسافت به میزبانی کشور ترکیه در استان دنیزلی با حضور ۱۰۹ شرکت کننده از ۱۲ کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید روح الله علوی افزود: محسن منصوری ورزشکار جمی در این رقابت ها با کسب حدنصاب لازم موفق به قرار گرفتن در رتبه نخست شد.

وی یادآور شد: در این مسابقه ورزشکاران به مدت ۶ روز و در سه بخش به‌رقابت پرداختند که ورزشکار جمی در اسپورت کلاس به مقام قهرمانی رسید.

علوی ادامه داد: از سوابق درخشان این ورزشکار می توان به برگزاری ۲ دوره ایرگیمز با حضور برترین‌های جهان در ایران نام برد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، مسابقات تکواندو در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ با حضور ۱۶ تکواندوکار در ۴ وزن آقایان و ۴ وزن بانوان برگزار خواهد شد. در مجموع ۱۲۸ تکواندوکار در مهمترین رویداد ورزشی به مصاف هم خواهند رفت.   از سیستم رنکینگ ۴۸ تکواندوکار سهمیه می‌گیرند. از این تعداد در هر وزن نفرات اول تا پنجم رنکینگ المپیکی و در مجموع ۴۰ تکواندوکار سهمیه کسب می‌کنند. نفرات اول رنکینگ گرنداسلم نیز به عنوان نفر ششم همین رده بندی و در کل ۸ تکواندوکار صاحب بلیت سفر به المپیک می‌شوند. (در صورتیکه نفر اول گرنداسلم در بین ۵ نفر برتر رنکینگ باشد، نفر ششم سهمیه اخذ می‌کند.)   ۷۲ تکواندوکار نیز از طریق مسابقات انتخابی المپیک در بخش قاره‌ای و سهمیه مختص فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک را می‌گیرند. در این بخش هم سهمیه قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا و منطقه پان امریکن در هر وزن ۲ تکواندوکار و قاره اقیانوسیه نیز یک سهمیه است. ۴ سهمیه به میزبان و ۴ سهمیه هم وایلدکارت است که فدراسیون جهانی پس از هماهنگی با کمیته بین المللی المپیک IOC معرفی می‌کند.   از مجموع ۱۲۸ تکواندوکار، تکلیف ۱۲۴ تکواندوکار مشخص شده و تنها ۴ سهمیه وایلدکارت باقی مانده است. این ۱۲۴ سهمیه را نیز تکواندوکاران ۵۵ کشور کسب کرده اند. چین با ۶ سهمیه به تنهایی بیشترین سهمیه را دارد. چینی‌ها هر ۴ سهمیه بخش زنان را به دست آورده اند و ۲ سهمیه هم یکی در گرنداسلم و دیگری از مسابقات قاره‌ای برایشان حاصل شده است. ۲ تیم ترکیه و روسیه که با پرچم فدراسیون جهانی راهی پاریس خواهد شد نیز، هر کدام ۵ سهمیه کسب کرده اند.   تیم ملی ایران به همراه بریتانیا، ازبکستان، آمریکا، تونس، کره جنوبی، اسپانیا، اردن، انگلیس، فرانسه (میزبان)، برزیل و استرالیا، با ۴ تکواندوکار راهی پاریس خواهند شد. مصر، مجارستان، ایتالیا، تایلند، ساحل عاج، کرواسی ۳ نماینده دارند.   بورکینافاسو، کانادا، شیلی، کوبا، دومینیکن، قزاقستان، مکزیک، نیوزیلند، ساحل عاج، نیجر و تیم پناهندگان هم ۲ سهمیه به خود اختصاص داده اند. ونزوئلا، اروگوئه، تاجیکستان، اسلونی، صربستان، عربستان، سنگال، فلسطین، پاپائو گینه نو، نروژ، مراکش، نیجریه، آرژانتین، جمهوری آذربایجان، بلژیک، چین تایپه، جمهوری چک، دانمارک، آلمان، فیجی، گابن، گامبیا، ایرلند، لبنان، دومینیکن، لسوتو نیز هر کدام با یک سهمیه در این مسابقات حضور خواهند داشت.   گفتنی است؛ تیم ملی ایران با مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم آقایان در رقابت‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • کردستان طلای قایقرانان دریاچه ارومیه را کسب کرد