Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:28:37 GMT

مدیر جدید آکادمی فوتبال استقلال معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۳۹۷۵

مدیر جدید آکادمی فوتبال استقلال معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر حاجیلو مدیر جدید آکادمی استقلال روز سه شنبه با حضور در مجموعه امام رضا رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

اصغر حاجیلو که از پیشکسوتان به نام استقلال است، روز یکشنبه با حکم امیرحسین فتحی به عنوان مدیر آکادمی استقلال منصوب شد. روز سه شنبه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در مجموعه امام رضا، ضمن معارفه اصغر حاجیلو  به عنوان مدیر جدید آکادمی از زحمات مومنی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4668261

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین فتحی اصغر حاجیلو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال والیبال گابریل کالدرون آندره استراماچونی تیم ملی والیبال ایران قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاخنا» در کشور کلمبیا برنامه بزرگداشت اصغر فرهادی را با نمایش دو اثر از این فیلمساز ایرانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل (۲۸ فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می‌شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته‌های اصغر فرهای در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان ۱۷۰ نمایش فیلم شامل ۲۶ نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می‌شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده‌سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبرئۀ اصغر فرهادی در پروندۀ «قهرمان»؛ خلاقیت و نه سرقت هنری واکنش اصغر فرهادی به درگذشت رضا داوودنژاد (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران