Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@08:54:21 GMT

حوزه علمیه هامبورگ طلبه می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۴۰۴۱

حوزه علمیه هامبورگ طلبه می‌پذیرد

به گزارش ایکنا؛ حوزه علمیه هامبورگ از واجدان شرایط برای گذراندن دوره آموزش معارف اسلامی در دوره یک ساله برای ترم زمستانی 2020-2019 طلبه می‌پذیرد.

سر فصل‌های دوره عبارت از عقائد اسلامی، احکام شرعی، روخوانی و تلاوت قرآن، اخلاق اسلامی، عربی (خواندن و نوشتن)، فارسی (تکلم و نگارش) و تاریخ انبیای قرآنی هستند و همچنین اسکان و امکان اقامت در خوابگاه آکادمی اسلامی آلمان، استفاده رایگان از یک وعده غذا در روزهای درسی، استفاده رایگان از ورزشگاه آکادمی اسلامی آلمان، برخورداری از مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان و امکان حضور در اردوی های علمی ـ فرهنگی آکادمی اسلامی آلمان از جمله مزایای شرکت در دوره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله شرایط پذیرش نیز می‌توان به داشتن سن 16 تا 24 سال (افراد بالای ۲۴ سال، به تشخیص مدیر آکادمی می توانند در این برنامه حضور پیدا کنند)، برخورداری از اقامت یکی از کشورهای اروپایی، تسلط بر یکی از زبان‌های اروپایی به میزان تکلم و نگارش، دیپلم مورد قبول کشورهای اروپایی و قبولی در مصاحبه شفاهی اشاره کرد.

دوره یک ساله معارف اسلامی دارای هزینه اندکی است، ولی برای افراد واجد شرایط رایگان خواهد بود. همچنین شرکت‌کنندگان در این دوره در پایان سال از آکادمی اسلامی آلمان گواهی رسمی حضور در این دوره را دریافت می‌کنند. علاوه بر این به آن‌ها اجازه شرکت در دوره لیسانس آکادمی اسلامی آلمان اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام تا ۱۵سپتامبر ۲۰۱۹ فرصت دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی info@islamische-akademie.de ایمیل ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اندیشه حوزه علمیه هامبورگ پذیرش طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم

در این گزارش اسامی زنانی که در دور اول به انتخابات مجلس دوازدهم راه یافتند و همچنین ۷ نامزدی که در دور دوم در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهند پرداخت آشنا می‌شویم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (یازدهم) اسفند سال گذشته برگزار شد که طبق اعلام ستاد انتخابات کشور حدود 1700 زن نیز نامزد انتخابات بودند که به تعبیر سخنگوی شورای نگهبان به اندازه 6 دوره مجلس زنان در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده‌اند.

گزارش تسنیم از ترکیب نمایندگان مجلس دوازدهم/ تاکنون بیش از 55درصد نمایندگان تغییر کردندهمواره از آنجایی که چگونگی و ترکیب منتخبان مردم در هر مجلس مورد توجه بوده و طی ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی مسئله تعداد حضور نمایندگان زن یکی از آمارهای مورد توجه در ابتدای شروع به کار مجالس است.

حضور زنان در مجلس و تشکیل فراکسیون زنان و ارائه پیشنهادات و و تدوین طرح‌هایی در حوزه حل مسائل زنان از جمله مولفه‌هایی است که تاثیر عمیق و بسزایی در دیده شدن، نیازها، مشکلات و مطالبات نیمی از جامعه دارد.

در تمام ادوار مجالس شورای اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره شاهد حضور زنان در میان نمایندگان منتخب مردم بوده‌ایم، اما کمیت حضور زنان در مجلس مختلف بوده است.

بنابراین گزارش، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس به دور دوم کشیده شد اما در دور اول که نتایج آن مشخص شده از بین 245 کرسی که تکلیف آنها مشخص شده 11 نماینده به مجلس راه یافتن که در ادامه اسامی و حوزه انتخابیه آنها را می‌خوانیم:

-بروجرد: فاطمه مقصودی
-ساری: عالیه زمانی
-بندرعباس: فاطمه جراره
-ایلام: سارا فلاحی
-مبارکه: زهرا سعیدی مبارکه
-نائین: الهام آزاد
-ارومیه: شهین جهانگیری
-ملکان: زهرا خدادادی
-زرتشتیان: بهشید برخوردار
-قزوین: فاطمه محمدبیگی
-میانه: مریم عبداللهی

*رقابت 7 نامزد زن در دور دوم انتخابات مجلس

حال در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که در تاریخ (21 اردیبهشت ماه) سال جاری برگزار می‌شود، از رقابت 90 نامزد برای رقابت بر سر 45 صندلی باقی مانده مجلس، 7 کاندیدای زن نیز در حوزه انتخابیه تهران به رقابت خواهند پرداخت که باید منتظر ماند و ببینیم در دور دوم چه تعداد از زنان به مجلس راه می‌یابند؟

در ادامه اسامی این 7 کاندیدا که در حوزه انتخابیه تهران به دور دوم رفته‌اند را می‌خوانیم:

- سمیه رفیعی
- زهره‌سادات لاجوردی
- زینب قیصری
- زهره طبیب‌زاده
- ریحانه اخلاقی
- سمیه گلپور
- فاطمه قاسم‌پور

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا