Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک که در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد، از مدال آوران بانوان پارالمپیک و خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، نخستین نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک امروز سه شنبه۱۵ مرداد  با حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، مهین فرهادی زاد معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از مدال آوران پارالمپیک برگزار شد و از مدال آوران پارالمپیک سیدنی تا ریو و  ۹ نفر از بانوان که صاحب کرسی های بین المللی شدند تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست از خانواده مرحوم راضیه شیر محمدی با دادن لوح یادبود به خانواده وی تجلیل به عمل آمد و قرار شد تابلوی مرحوم راضیه شیر محمدی در موزه ورزش به نمایش گذاشته شود.
 همچنین در این مراسم از  سیما لیموچی به عنوان مسوول کمیسیون مسابقات و توسعه پارالمپیک آسیا، فریبا محمدی عضو کمیته پزشکی و ورزشی کمیته بین المللی پارالمپیک، رقیه مصطفوی داور بین‌المللی والیبال، فریبا احدی داور بین المللی والیبال، مریم شکوهی عضو کمیسیون زنان کمیته پارالمپیک، حدیث شکوهی و نصیری  داور وزنه برداری در مسابقات جهانی قزاقستان، زهرا چابکی عضو کمیسیون پزشکی ورزشی و ایرانمنش تجلیل به عمل آمد.
در این نشست از نیره عاکف اولین زن مدال آور پارالمپیک سیدنی، زهرا نعمتی و ساره جوانمردی قهرمانان مدال آور پارالمپیک در رشته های تیروکمان و تیراندازی در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و فروغ بختیاری نیز تجلیل شد.
همچنین در این نشست مهین فرهادی زاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمود خسروی وفا به خاطر نقش موثری که در رشد جایگاه ورزش زنان جانبازان و معلولان در طی این سالها داشت، اظهار کرد: من هر زمان زنان معلول در میادین آسیایی و جهانی روی سکو قرار می گیرند به خود می بالم و افتخار می کنم.
وی در پایان با اشاره به تلاش های طاهره طاهریان در رشد جایگاه ورزش زنان افزود: ورزش زنان با تلاش ها و زحمات طاهریان جایگاه خود را پیدا کرد و الان به جایی رسیده که زنان هم پای مردان در مسابقات مهم صاحب مدال می شوند.

در پایان این مراسم سیما لیموچی از استخدام دختر بزرگ مرحوم راضیه شیرمحمدی در اداره کل تربیت بدنی خراسان رضوی خبر داد و خواهر مرحوم راضیه شیر محمدی از رئیس کمیته ملی پارالمپیک درخواست کرد که مسوولین به ورزشکاران پارالمپیکی بهای بیشتری دهند و از آنها حمایت لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت تجلیل از معلمان فراگیر شود/عزم جمعی برای پاسداشت معلمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح شنبه در جلسه هماهنگی تجلیل از مقام معلم در آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: باید عزم جمعی مردم برای تجلیل و تقدیر از تمامی معلمان شاغل و بازنشسته در استان اردبیل ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید شکل گسترده‌تری به خود بگیرد، خاطرنشان کرد: در راستای جهش تولید علم باید همه آحاد جامعه به ویژه آموزش و پرورش پای کار بوده و اقدامات شایسته‌ای در این خصوص صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همه مردم استان اردبیل را به تجلیل و تقدیر از معلمان فراخواند و افزود: مردم استان اردبیل امسال در هفته معلم بهتر است به فکر تجلیل و تقدیر از معلمانی که با آن‌ها خاطرات خوشی دارند و یا تاثیر خوب تربیتی و علمی پذیرفته‌اند، باشند.

قاسمیان از آموزش و پرورش اردبیل خواست؛ سامانه‌ای برای پیدا کردن تلفن تمامی معلمان شاغل و بازنشسته در استان، برای مردم معرفی کنند و در کنار آن تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این امر مهم و حیاتی، با مناطق و نواحی آموزش و پرورش در کل استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر هماهنگی ویژه برای مشارکت پزشکان، مهندسان، وکلا، کارآفرینان، هنرمندان، اصناف و بازاریان و تمامی اقشار جامعه در نهضت تجلیل و تقدیر از معلمان تاکید کرد و گفت: تولید و توزیع محتوای موثر و وسیع برای تحقق این امر پربرکت از تمامی فرهیختگان، فعالان رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی مورد تاکید است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم متفاوت از سال های قبل انجام خواهد شد، ادامه داد: به منظور تجلیل از خدمات ارزنده معلمان، عزم عمومی مردم لازم و ضروری است.

قاسمیان تصریح کرد: هماهنگی برای تجلیل از معلمان توسط اصناف مختلف از جمله پزشکان، مهندسان و سایر ارگان ها به عهده آموزش و پرورش بوده و لازم است در این خصوص جلساتی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه معلمان در تمدن های جوامع، افزود: هیچ تمدنی بدون وجود معلم امکان ادامه حیات ندارد.

قاسمیان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، صدا و سیمای مرکز استان در این هفته برنامه های فاخر و شایسته ای را با همکاری آموزش و پرورش اجرا خواهند کرد.

وی پوشش حداکثری برنامه ها توسط رسانه ها با اجرای پویش های مختلف و تولید محتواهای فاخر در هفته معلم را خواستار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: تمامی نهادها موظف به فرهنگسازی در زمینه تجلیل از مقام شامخ معلمان بوده و برنامه ریزی های لازم برای تجلیل از معلمان خودشان را انجام دهند.

قاسمیان‌ گفت: تهیه محتواهای تبلیغی و ترویجی و ایجاد جریان رسانه ای در باب ارزشگذاری به مقام معلمان مفید و موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت سایر ادارات و نهادها در راستای ارائه خدمات رفاهی به معلمان مد نظر باشد.

کد خبر 6083068

دیگر خبرها

  • گلبالیست‌های اردبیلی آماده حضور در پارالمپیک پاریس می‌شوند
  • نهضت تجلیل از معلمان فراگیر شود/عزم جمعی برای پاسداشت معلمان
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک