Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در بخشی از متن نامه "استفان فوکس" که همزمان نایب رییسی اسپورت اکورد را نیز در اختیار دارد آمده است:

لطفا به نمایندگی از فدراسیون بین‌المللی موای تای IFMA پذیرای این نامه به عنوان ابراز احترام فراوان باشید؛ ما کماکان مشتاق همکاری های مداوم با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار دیگر مایلیم تا به آقای جواد نصیری به دلیل ریاست فدراسیون (انجمن) موای تای ایران تبریک عرض نماییم.

همچنین تبریکات خود را بابت انتصاب ارزشمند ایشان به عنوان عضو شورای ریاست ایفما تقدیم می داریم؛ انتصابی والا و ارزشمند.

ایفما همواره برای توسعه ورزش موای تای سعی و تلاش مینماید و کشورهایی مانند: افغانستان، پاکستان و فلسطین به عنوان اعضای جدید IFMA از فدراسیونهایی مستقل برای موای تای برخوردار هستند؛ در این‌خصوص ما با اعطای اختیار تام، از آقای نصیری به عنوان‌نماینده موای تای در جمهوری اسلامی ایران تقاضا کردیم با اقدامی فوری تمامی فعالیت های مرتبط با تغییر ساختار موای تای ایران را به عنوان فدراسیونی مستقل تحت نظارت کمیته ملی المپیک ایران پیگیری نماید زیرا ورزش موی تای توسط کمیته بین‌المللی المپیک IOC به رسمیت شناخته شده است.

نصیری از حمایت و اعتماد کامل ما برخوردار است و IFMA همکاری نزدیکی به جهت انجام‌ ماموریت محوله با وی خواهد داشت.

با آرزوی دستاوردهای بزرگ برای ورزشکاران ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان المپیک ایران فلسطین وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و بنا به دعوت رییس این فدراسیون ، لقمان کیا پاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی به همراه محمود زاده معاون خود با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری بازدید و با مسوولان کمیته ها، ورزشکاران و مربیان دیدار کرد.

در این دیدار دو ساعته، مسوولان کمیته های سوپربایک کلاسیک، ریس و کراس گزارشی از فعالیت های خود به مقامات سازمان بازرسی کل کشور ارایه دادند.

کیا پاشا در بخش دیگری از بازدید خود از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از نخستین پیست آنرود آرسی ایران که در طی این مدت ایجاد شده است بازدید کرد.

ارایه گزارش فعالیتهای آموزشی و پژوهشی توسط مهرناز جمالی مسوول آکادمی فدراسیون بخش دیگری از برنامه بازدید بازرس کل امور ورزش و جوانان و معاون وی از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بود.

در پایان این دیدار کیاپاشا بازرس کل امور ورزش و جوانان گفت: با توجه به گزارش رییس فدراسیون و تیم همراه ایشان در کمیته های مختلف اقدامات خوبی در حوزه فدراسیون و هیاتهای ورزشی در استانها صورت گرفته و هدف از این بازدیدها آشنایی نزدیک و بیشتر با فعالیت‌های اجرایی و بررسی موضوعات و مشکلات فدراسیون هاست و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مخاطبان زیاد و غالباً جوان مجموعه پر انرژی و مورد اقبال مردم است و خصوصاً در بخش تفریحات سالم ورزشی همراه با رعایت امنیت و سلامت ورزشکاران می تواند به نشاط اجتماعی جامعه کمک کند.

در این بازدید که فیروزه سید مهدی نایب رییس و فرهاد نژاد فصیحی دبیر کل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز حضور داشتند، مازیار ناظمی با تشکر از حضور و حمایت مدبرانه مسوولان بازرسی کل کشور از ورزش و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گزارشی از فعالیت‌های بین المللی عمرانی، آموزشی، قهرمانی و همگانی در سه سال گذشته در فدراسیون و هیات های استانی ارایه کرد.

کد خبر 6084620

دیگر خبرها

  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر