Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@09:09:53 GMT

تجهیزات خودرویی قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۴۶۳۹

تجهیزات خودرویی قاچاق به مقصد نرسید

خبرگزاری میزان- جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:۲ دستگاه خودروی حامل ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ترموستات کولر خودرو قاچاق در شهرستان دلیجان توقیف شد. تاریخ انتشار: 16:06 - 15 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۵۸۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "یوسف سپهوند" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس شهرستان دلیجان در پی کسب خبری از تردد ۲ دستگاه خودروی وانت و نیسان، حامل کالای قاچاق در سطح محور مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن‌ها را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: سرانجام روزگذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در یکی از محور‌های مواصلاتی، خودرو‌های مذکور را مورد شناسایی قرارداده و موفق به متوقف کردن آن‌ها شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش ۴ میلیارد ریالی این محموله قاچاق در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ترموستات فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به حمل این محموله قاچاق ازاستان‌های جنوبی به مقصد تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با قدردانی از نقش مهم و اثر گذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی از آنان خواست تا همواره به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه انواع کالای قاچاق، از خرید این قبیل کالا‌ها خودداری کرده و موارد مشکوک در این زمینه را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق پلیس کلاهبرداری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران