Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مشتریان و کاربران ١۵ بانک بزرگ کشور از خدمات اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران استفاده می‌کنند و شرایط برای بهره‌مندی از خدمات متنوع این نرم‌افزار در حوزه پرداخت به‌ویژه امکان کارت به کارت از مبدأ این بانک‌ها فراهم شده است.

امکان نصب اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران برای سیستم‌عامل ios از طریق سایت sibbank.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir نیز امکان‌پذیر شده است، به‌طوری‌که دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم‌عامل ios می‌توانند جهت نصب اپلیکیشن«صاپ» بانک صادرات ایران علاوه بر مراجعه به سایت بانک به نشانی: www.bsi.ir به سایت www.sibbank.ir نیز مراجعه کنند.

«صاپ» اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌صورت مستقیم را ارائه می‌کند.

عملیات فعال‌سازی اپلیکیشن به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام می‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های عضو شتاب، خرید شارژ آنلاین/ بسته اینترنتی، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، پرداخت قبوض سازمانی، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست محبوب من، رویت گزارش تراکنش‌ها و مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، مهم‌ترین خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «صاپ» است که با افزوده شدن چهار خدمت جدید، ویژگی‌های منحصر به فردی برای آن فراهم شده است. علاوه ‌بر این، ارائه خدمات گردشگری در این اپلیکیشن، با اتصال به سامانه «با هم‌رو»، امکان رزرو بلیط هواپیما با پشتیبانی ٢۴ ساعته، قطار، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور را تسهیل کرده است.

استفاده از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا با استفاده از این اپلیکیشن و خرید آنلاین نیز از دیگر خدمات عرضه شده در نرم‌افزار «صاپ» بانک صادرات ایران است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بانک بانک صادرات صاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!