Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@19:20:06 GMT

فتحی: ما مدیران هم مقصریم که حاضری‌خور شده‌ایم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۲۴۳

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کار کردن برای تیم‌های پایه یک کار بسیار مهم و اساسی است که متأسفانه سالیان سال از فکر باشگاه‌ها دور افتاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی در مراسم معارفه اصغر حاجیلو و در جمع کارکنان آکادمی باشگاه استقلال گفت: به همه شما خسته نباشید می‌گویم. واقعاً کار کردن برای جوان‌ها، نوجوان‌ها و تیم‌های پایه سعادتی می‌خواهد که خداوند نصیب شما کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کار بسیار مهم و اساسی برای فوتبال است که متأسفانه سالیان سال است از فکر باشگاه‌ها دور افتاده است. آنقدر باشگاه‌ها حاضری‌خور شده‌اند که دوست ندارند در گرما و جا‌های دور دنبال تربیت نسل جوان باشند. متأسفانه ما مدیران هم مقصر هستیم.

فتحی در ادامه گفت:‌به عنوان مثال اگر به بنده بگویند فلان بازیکن تیم بزرگسال فلان مشکل را دارد حاضرم بروم، اما برای جوان‌ها و نوجوان‌ها و تیم‌های پایه شاید خیلی وقت نگذارم. در صورتی که در گذشته نه چندان دور و حتی گذشته دور همه بزرگان فوتبال کشور محصول همین زمین‌ها بودند که البته امروز خیلی مجهز شده، زمین چمن مصنوعی و امکانات دیگر دارد. در قدیم بدون هیچ امکاناتی اینجا می‌آمدند و بزرگان فوتبال مملکت تربیت می‌شدند. تک تک شما عزیزان، آقای حاجیلو، آقای حسن‌زاده، آقای اکبرپور، آقای شکوری و عزیزان بزرگوار دیگر همه محصول همین چمن‌ها هستند.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: وظیفه ما است که از عزیزانی که در آکادمی استقلال کار می‌کنند حمایت کنیم. چه در استقلال باشم یا نباشم دوست دارم بازیکنانی که در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند محصول تیم‌های پایه باشند. نه در استقلال بلکه در تیم‌های دیگر هم دوست دارم بازیکنان آکادمی استقلال حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: استقلال آنقدر جاذبه دارد، آنقدر استقلال پیشکسوت دلسوز دارد که با سرمایه گذاری در آکادمی این اتفاقات شدنی است. جلسه امروز جلسه معارفه نیست، از مومنی تشکر می‌کنم، او بسیار زحمت کشید، ولی زمانی به ما اضافه شد که مشکلات زیاد بود. بر خود لازم می‌دانم از زحمات او که از شروع فوتبالش در فدراسیون مسئولیت داشتم تشکر کنم. من میهمان مجموعه هستم و حاجیلو اینجا صاحبخانه است. او همیشه لباس خوش نقش استقلال را پوشیده و غیرت و تعصب او برای همه ثابت شده است.

مدیرعامل استقلال درباره آخرین پرونده خطرناک بدهی این باشگاه گفت: این که وکیل پروپئیچ تاکنون طلب این بازیکن را گرفته یا نه، در جریان نیستم، چون فیفا عمل پرداخت به این بازیکن را بر عهده گرفته است. در واقع، فیفا طرف حساب پرو پئیچ است. فتحی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا محمد ناصری که صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در استقلال مطرح است و در تمرینات تیم هم شرکت می‌کند، با آبی‌های پایتخت قرارداد امضا کرده است؟ بیان کرد: ناصری هنوز با استقلال قرارداد نبسته است و فعلا در تمرینات شرکت می‌کند تا تصمیم نهایی را راجع به او بگیریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فتحی استقلال تابناک ورزشی عباس بابایی مناسک حج شیخ زکزاکی محمود صادقی کراسنویارسک بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند

بنا به این گزارش، علی فتحی آشتیانی روز سه شنبه در یک نشست خبری که در محل سازمان برگزار شد، افزود: قرار است سند سلامت روان بر اساس این دو پیش نویس و نیز اسناد بالادستی کشور تدوین نهایی شود.

وی ادامه داد: همچنین بزودی سیمای سلامت روانی جامعه نیز تدوین می شود تا خدمات متناسب با آن را به افراد جامعه ارایه کنیم.

تعرفه‌های روانشناسی جوابگوی مخارج نیست

وی در مورد تعرفه های روانشناسان گفت: تعرفه روانشناس برای کارشناسی ۳۲۱ هزار تومان و ۳۷۸ هزار تومان نیز برای دکترای روانشناسی در سالجاری برای ۴۵ دقیقه مشاوره تصویب شده و کسانی که سابقه بیش از ۱۵ ساله دارند مجازند به این تعرفه ها ۱۵ درصد اضافه کنند، ولی این ارقام جوابگو مخارج دفاتر روانشناسی نیست و باید فکری در این خصوص برای همکاران شود.

فتحی ادامه داد: تعرفه ها باید به گونه‌ای باشد که مردم هم توان پرداخت آن را داشته باشند که در اینجا گسترش صنعت بیمه اهمیت می‌یابد.

گزینش روانشناختی متقاضیان دریافت پروانه

وی در پاسخ به اینکه آیا برگزاری مصاحبه برای متقاضیان دریافت پروانه به معنی گزینش این افراد از جهات مختلف است؟ تاکید کرد: این مصاحبه تنها روانشناختی و برای ارزیابی صلاحیت روانی افراد است؛ به هر حال روانشناسان نیز عضو این جامعه هستند و مثل همه مردم در معرض ابتلا به بیماری‌های روانی هستند بنابراین قرار است مصاحبه روانشناختی انجام شود، فرد را ببینیم و چند سوال کلیدی از او بپرسیم تا بتوانیم ارزیابی کلیدی و روانشناختی از فرد داشته باشیم. درواقع ما دنبال گزینش روانشناختی افراد هستیم.

فتحی اظهار داشت: در ۲۰ سال گذشته هشت هزار و ۸۵۵ پروانه روانشناسی در کشور صادر شده بود در حالی که در سال گذشته هشت هزار و ۴۱ نفر در آزمون صلاحیت حرفه ای پذیرفته شدند؛ ضمن آنکه مصاحبه عمومی، شخصیتی و سلامت روانی آنها در استانها برگزار می شود تا در صورت پذیرفته شدن پروانه تخصصی کسب کنند.

رییس سازمان روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: انتخابات شورای استانی سازمان روانشناسی نیز بصورت الکترونیکی بعد از ۹ سال وقفه بهمن ماه سال گذشته برگزار شد و این شوراها در ۳۱ استان کشور تشکیل شدند و آغاز بکار کردند.

وی تصریح کرد: بسیاری از گرایش‌های روانشناسی و مشاوره شامل بیمه نمی‌شوند و این موضوع از چالش های مهم است، تا مردم از خدمات روانشناختی بهره مند شوند، زیرا این خدمات گران قیمت بوده و باید بیمه در این حوزه باید کمک کنند.

وی درباره صدور پروانه مراکز روانشناسی و مشاوره از درگاه ملی مجوزها گفت: روانشناسی و مشاوره از حساس ترین خدمات بوده و نباید این درگاه ۱۱ هزار و ۲۶ پروانه فعالیت را طی ۶ ماه در سال گذشته بدون هیچ گونه ارزیابی صادر می کرد.

به گفته فتحی، تیرماه امسال دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان برگزار می شود تا متقاضیان بتوانند پروانه تخصصی خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد
  • تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...