Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال در مراسم معارفه مدیر جدید آکادمی استقلال از او خواست که آموزش اخلاق و روحیه ورزشی به بازیکنان پایه نسبت به آموزش فوتبال را در ارجحیت قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، مراسم معارفه اصغر حاجیلو، مدیر جدید آکادمی استقلال امروز (سه‌شنبه) در مجموعه آکادمی این باشگاه برگزار شد. امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال در این مراسم اظهار کرد: واقعا کار کردن برای تیم‌های پایه یک سعادتی است که خدا نصیب شما کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک کار مهم و خوب است که متاسفانه سالیان سال است که از فکر باشگاه‌ها دور شده است. متاسفانه باشگاه‌ها حاضری خور شدند و به فکر تقویت نسل جوان نیستند. متاسفانه ما مدیران عامل هم مقصر هستیم و وقتی که برای بازیکنان بزرگسال می‌گذاریم، برای بازیکنان جوان خرج نمی‌کنیم. در گذشته نه چندان دور، همه بزرگسالان کشور مسوول آکادمی بودند که الان امکانات آکادمی هم بهتر شده است. خیلی از بزرگان باشگاه مانند اکبرپور، حسن‌زاده، شکوری و.. محصول همین زمین‌ها و آکادمی هستند.

او افزود: وظیفه ماست که هرچه توان داریم برای تیم‌های پایه بگذاریم. آرزوی قلبی من این است که وقتی به استقلال نگاه کنم، غالب بازیکنان محصول رده‌های پایه استقلال هستند. آن قدر استقلال افراد پیشکسوت و دلسوز دارد که با کمی سرمایه‌گذاری و دلسوزی می‌توانیم به این هدف برسیم.

مدیرعامل استقلال درباره محمد مومنی، مدیر پیشین آکادمی استقلال گفت: من از زحمات آقای مومنی تشکر می‌کنم. او زمانی به آکادمی اضافه شد که مشکلاتی داشتیم و در حد توان‌شان به ما کمک کردند. حاجیلو هم صاحب این مجموعه است و من مهمان او هستم. شاید کسی مانند آقای حاجیلو در باشگاه استقلال حضور ندارد که از ابتدا پیراهن استقلال را پوشیده باشد و تعصب خاصی به این پیراهن داشته باشد.

فتحی در پایان گفت: از حاجیلو خواهش می‌کنم که به همراه همکاران‌تان که سنبل‌های تعصب استقلال هستند، در درجه اول بازیکنان پایه را سالم و با اخلاق تحویل جامعه دهید تا خانواده‌ها فرزندان‌شان را با اخلاق ببینند و همان‌طور که صحبت‌های رایکوف هم‌چنان در گوش شما است، در گوش آن‌ها هم باشد. اخلاقیات و روحیه ورزشی مهم‌تر از تاکتیک و تکنیک است. دومین مساله پاکدستی است که نباید اتفاقاتی که در سال‌های گذشته رخ داده، دوباره تکرار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصغر حاجیلو آکادمی باشگاه استقلال امیر حسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد لرستان شد

 احمد وحیدی به منظور حضور در مراسم معارفه ی استاندار لرستان وارد این استان شد.

در این راستا وزیر کشور عصر امروز در مراسم معارفه ی استاندار لرستان و تقدیر از خدمات فرهاد زیویار استاندار پیشین استان در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

روز یک شنبه دوم اردیبهشت ماه با تصویب هیأت دولت ابوطالب شفقت به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد