Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:10:46 GMT

فرماندار: راه روستاهای سیل‌زده سلماس باز است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۶۳۵۳

فرماندار: راه روستاهای سیل‌زده سلماس باز است

مرتضی اصغری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیل روز شنبه هفته جاری به ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی خسارت زد و ۲۰۰ راس گوسفند، ۱۳ راس گاو و ۶۰۰ بوقلمون را تلف کرد.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۵ خانه در روستای «دیرعلی» خسارت دید و پنج نفر مصدوم شدند که چهار نفر در روز اول بصورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر دیگر نیز روز یکشنبه مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: همچنین راه سه روستا بر اثر سیل بسته شده بود که راه ۲ روستا در عرض ۲ ساعت پس از سیل بازگشایی شد و راه روستای دیگر نیز روز یکشنبه باز شد.

وی اضافه کرد: آب و برق ۲ روستا نیز قطع شده بود که آب و برق هر دو روستا پس از سیل در نزدیکترین زمان ممکن وصل شد.

فرماندار سلماس ادامه داد: سیل اخیر به مساکن روستایی ۶۵۷ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه سیل اخیر تلفات جانی نداشت، گفت: دلیل این امر لطف و عنایت خداوند و همچنین تمهیدات لازم اتخاذ شده شامل لایروبی مسیل‌ها و حضور به موقع اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در محل وقوع سیل بود.

وی افزود: در شب اول وقوع سیل هلال احمر اقدامات لازم اعم از نصب چادر، توزیع اقلام غذایی شامل مواد خوراکی و آشامیدنی به سیل زدگان را انجام داد.

ساعت ۰۵:۳۰ روز شنبه هفته جاری و پس از حدود نیم ساعت بارش باران و تگرگ سیل در شهرستان سلماس خسارت به بارآورد.

۸۱۳۵/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بارش باران برق سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: وضعیت مدیریت رواناب‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه روانابی وارد استان نشد وتن‌ها آبگرفتگی‌های داخل شهر مربوط به بارش‌ها در همان نقاط بود و در حوزه راه‌های استان نیز وضعیت مطلوبی داریم. 
وی ادامه داد: اکنون عمده محور‌های استان یزد باز هستند، ولی محور‌های یزد به دربید، یزد –خضرآباد، مروست به هرات واسفندآباد – صفاشهر، مسدود هستند که دهیاران در حال تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند. 
معاون امور عمرانی استانداراضافه کرد: در زمینه آبگرفتگی معابر و برخی منازل که دستگاه‌های خدمات رسان در حال تلاش هستند و پس زدگی فاضلاب که ۱۹ مورد بوده که توسط آب و فاضلاب در حال رسیدگی است و مواردی مانند آب گرفتگی بافت تاریخی یا خانه‌های بافت تاریخی توسط شهرداری بافت تاریخی یا میراث فرهنگی در حال رسیدگی هستند. 
ابوالحسینی گفت: انشالل در ۲۴ ساعت آینده شرایط به شرایط طبیعی برگردد و لی ۹۰ درصد شرایط طبیعی است و طبق قانون مدیریت بحران، پس از پایان بحران میزان خسارت برآورد می‌شود و در ۲۴ ساعت آینده میزان خسارات برآورده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد