Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از اداره ثبت اسناد و املاک شهریار در استان تهران بازدید و فرآیندها و مشکلات موجود را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. تاریخ انتشار: 18:17 - 15 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۶۴۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،در این بازدید که مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز وی را همراهی می کرد، روند اجرایی اسکن و آرشیو پرونده ها، وضعیت بایگانی پرونده های راکد، مکاتبات سیستمی با مراجع قضایی، اجرای اسناد رسمی، کاداستر و نقشه برداری، داده آمایی، تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی، خدمات پستی و دبیرخانه هیئت تعیین تکلیف املاک و اراضی فاقد سند مورد بازدید و رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بازدید ضمن استماع توضیحات مسئولین، کارشناسان و مراجعین این واحد ثبتی، توصیه ها و دستورات لازم را جهت تکریم ارباب رجوع و ارائه بهتر خدمات، تامین تجهیزات اداری مورد نیاز، بررسی اختصاص پست های اداری مورد نیاز، تقویت بخش اجرای اسناد رسمی، رفع ابهامات مربوط به نقشه برداری و کاداستر، بازبینی و نظارت دقیق تر بر روند اسکن پرونده ها، تعامل با دستگاههای مرتبط با هیئت رسیدگی به قانون تعیین تکلیف جهت تسریع رسیدگی ها و لزوم اصلاح برخی فرایندها را صادر نمود.

وی همچنین در جمع کارکنان این اداره با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به حجم خدمات و گستردگی ماموریت های مهمی که بر عهده دارد متاسفانه آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است افزود: کارکنان این سازمان به علت حجم بالای فعالیتها و ماموریتها، چندین برابر کارکنان سایر دستگاهها و به صورت جهادی کار می کنند و علی رغم کمبود امکانات از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

خدائیان رسیدگی به معیشت و امور رفاهی کارکنان را در کنار ارائه خدمات به مردم از مهمترین وظایف مدیران برشمرد و اظهار داشت: برای تکریم مراجعان لازم است ابتدا به همکاران احترام گذاشته و برای رفع مشکلات و دغدغه های زندگی آنها در حدود قوانین و مقررات و بضاعت تلاش کرد.

وی انجام بازدیدهای سرزده و بدون تشریفات اداری را از برنامه های سازمان اعلام کرد و افزود: این دیدارهای نزدیک و صمیمی با همکاران و مردم دارای برکات متعددی است که بسیاری از مشکلات را می توان از نزدیک بررسی و جهت برنامه ریزی آتی سازمان مورد بهره برداری قرار داده و نواقص و کمبودها را برطرف نمود.

معاون رئیس قوه قضائیه با ابراز تاسف از مشکلات سازمان ثبت از قبیل متناسب نبودن وظایف با تشکیلات و نیروی انسانی و ساختمان های فرسوده و استیجاری، از مدیران و کارکنان ثبتی خواست تا با ایفای نقشی جدی تر در رسیدگی به وظایف خود، سعی در برطرف کردن نارسایی ها و عملکرد صحیح، موجبات رضایتمندی بیشتر مردم شریف به عنوان ولی نعمت ما در نظام اسلامی را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برخورد قاطع و سریع با افراد سودجو، دلال،کار چاق کن ها و کارکنانی که مرتکب فساد اداری می شوند اظهار داشت: اکثریت قریب به اتفاق کارکنان سازمان ثبت افرادی زحمتکش و پاکدست هستند، لکن عده ای قلیل با سوء استفاده از موقعیت شغلی مرتکب فساد می شوند و به حیثیت این قشر عظیم لطمه وارد می کنند.

خدائیان با بیان اینکه این افراد معدود باید بلافاصله دستشان از سازمان کوتاه شود هشدار داد: کسی که در قبال کاری که انجام می دهد رشوه دریافت کند، بلحاظ خیانتی که به مجموعه سازمان ثبت می کند باید از ورودش به واحد ثبتی جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی شود و در برخورد با چنین اشخاصی نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اسناد رسمی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با سفر به شهرستان‌های دلیجان و محلات از چند واحد تولیدی صنعتی بازدید کرد.

شرکت سیمان دلیجان، واحد گاوداری بیگی، مرحله دوم شرکت لوله و پروفیل، شرکت تولید الیاف و نخ ساویس و نیروگاه یک صد مگاواتی خورشیدی مانا انرژی در محلات واحد‌هایی بودند که استاندار مرکزی ضمن بازدید از آنها در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات