Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:38:26 GMT

کلانشهر تبریز ۴۵۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۸۴۲۳

کلانشهر تبریز ۴۵۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز مهدوی عصر امروز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار در نشست خبری با اصحاب رسانه تبریز گفت: نیمی از جمعیت استان در تبریز ساکن هستند ولی ما به اندازه جمعیت سهمی از اعتبارات نداریم.

وی افزود: برای طرح بارآفرینی پایدار شهری، ۴ خانه محله به عنوان تسهیل گر در محلات بافت فرسوده مستقر شده است تا تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ۲۰۰ طرح عمرانی در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۳۳۵ میلیارد تومان است.

مهدوی همچنین ابراز داشت: امسال بیش از ۸۴ میلیارد تومان از محل تملک دارایی ها برای ۱۱۵ طرح هزینه می شود.

فرماندار تبریز سپس در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در این کلانشهر اظهار داشت: طرح زوج و فرد از ‌۱۵ مهر ‌در تبریز آغاز می‌شود. این طرح برای خیابان‌های اصلی و مرکزی تبریز اجرا می‌شود.

وی به رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز اشاره داشت و گفت: این ورزشگاه برای فصل جدید لیگ برتر آماده می شود.

فرماندار تبریز در خصوص ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی این کلانشهر نیز گفت: بر اساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، افرادی که سد معبر ایجاد می‌کنند، باید شهرداری با آنها برخورد کند.

کد خبر 4686781

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز حاشیه نشینی فرمانداری تبریز بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی گردشگری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد