Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دکتر حسین شیبانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت : یک سال گذشته ۳ دستگاه امبولانس بنزاسپرینترگازوییلی و ۲ دستگاه آمبولانس بنز WD ۴ به مجموعه ناوگان ترابری بیمار شاهرود درحوزه پیش بیمارستانی اضافه شده که امروز شاهد تحویل یک دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ صفر کیلومتر به پایگاه منطقه ۴ شهری اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واقع در بیمارستان بهار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار امیدواری کرد که با تحویل این آمبولانس به پایگاه منطقه ۴ شهری، شاهد خدمات رسانی هرچه بیشتر به همشهریان و کاهش مدت زمان حضور اورژانس در محل حادثه باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این آمبولانس با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال توسط وزارت بهداشت خریداری شده است، گفت:این آمبولانس، مجهز به تجهیزات کامل امدادرسانی و در حال حاضر، از پیشرفته‌ترین آمبولانس‌های کشور است.

شیبانی اظهار کرد: با تلاش وبا پیگیری‌های بعمل آمده بعد از سفر اخیر دکترنوری معاون عملیات سازمان اورژانس کشور در آینده نزدیک شاهد تحویل سه دستگاه آمبولانس WD ۴  و تامین تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی دیسپچ تخصصی قلب و مسمومیت‌ها، سیستم تله کاردیو گرافی ودیجیتال نمودن وارتقاء پوشش بی سیم خواهیم بود.

وی افزود: از مهمترین امکانات آمبولانس‌های اسپیرینتر ۳۱۵ تجهیز این خودرو‌ها به دستگاه‌های پیشرفته مراقبت از بیمار مانتورینگ قلبی، الکتروشوک، ونتیلاتور و پالس اکسی متر، برخورداری از برانکارد پیشرفته با امکان تعلیق با حداکثر راحتی بیمار و دسترسی فوری به تجهیزات ثابت‌سازی است.

دکتر آرش صید آبادی رییس مرکز فوریت‌های و حوادث شاهرود نیز گفت: با حجم کاری بیش از ۱۳۰ هزار تماس با مرکز دیسپچ این ستاد در سال گذشته و بیش از ۲۱ هزار ماموریت که بیش از ۱۵ هزار مورد آن شهری و حدود ۶ هزار مورد آن جاده‌ای بوده است درحال خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان عزیز در پهنه گسترده شهرستان شاهرود و میامی و محور پرتردد مواصلاتی تهران به مشهد مقدس است.

او بیان کرد: میانگین زمانی رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری اورژانس ۶ دقیقه و ماموریت‌های جاده‌ای یازده دقیقه گزارش شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات تحویل آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ شاهرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید طی دو مرحله به رانندگان واگذار می‌شود.

امیر صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

کد خبر 747400

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه