Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتالانتا تماس ها با مارتین اسکرتل را برای متقاعد کردن او به منظور آمدن به برگامو، آغاز کرده است.

طرفداری- پس از جدایی جانلوکا مانچینی، آتالانتا به دنبال جذب یک مدافع باتجربه است و آنها مدافع سابق لیورپول را هدف قرار داده اند.

به گزارش اسکای ایتالیا، باشگاه آتالانتا که باید در فصل 2019-2020 در لیگ قهرمانان به میدان برود، به جذب مارتین اسکرتل، مدافع سابق لیورپول که اکنون 34 سال سن دارد، ابراز علاقه کرده است زیرا روی تجربه او برای حضور در این رقابت ها حساب باز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکرتل که سه سال اخیر را در فنرباحچه حضور داشت با اتمام قراردادش با این تیم، اکنون بازیکنی آزاد محسوب می شود و آتالانتا پس از برقراری تماس های اولیه، در تلاش است تا با این بازیکن اهل کشور اسلواکی به توافق برسد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد

به گزارش خبرآنلاین، بازیابی خاک و سنگ‌های مریخ برای دهه‌ها در فهرست کارهای ناسا بوده است، اما با افزایش هزینه‌ها، انجام آن به آینده موکول می‌شود. یک بررسی مستقل، مجموع هزینه‌ها را بین هشت تا ۱۱ میلیارد دلار، با تاریخ رسیدن به زمین در سال ۲۰۴۰ نشان داده است که این حدود یک دهه دیرتر از زمان اعلام شده است.

به نقل از ایسنا، بیل نلسون(Bill Nelson)، مدیر ناسا می‌گوید که این تاریخ خیلی دیر است. او از صنایع خصوصی و مراکز آژانس فضایی می‌خواهد تا گزینه‌های دیگری برای بازسازی پروژه ارائه دهند. با توجه به اینکه ناسا با کاهش کلی بودجه مواجه است، او می‌خواهد از لغو پروژه‌های علمی دیگر برای تامین مالی پروژه بازگشت نمونه مریخ جلوگیری کند.

او در یک کنفرانس خبری گفت: ما می‌خواهیم هر ایده جدید و تازه‌ای را که می‌شود دریافت کنیم.

مریخ نورد استقامت(Perseverance) ناسا از زمان فرودش روی مریخ در سال ۲۰۲۱ در دهانه جیزرو(Jezero) مریخ که دلتای یک رودخانه باستانی است، ۲۴ نمونه هسته را در لوله‌های خود جمع آوری کرده است. هدف آن جمع‌آوری بیش از ۳۰ نمونه برای جست‌وجوی نشانه‌های احتمالی حیات باستان در مریخ است.

آژانس فضایی ناسا می‌خواهد برخی از نمونه‌های جمع‌آوری‌شده را در دهه ۲۰۳۰ با هزینه بیش از هفت میلیارد دلار به زمین برساند. این امر مستلزم فضاپیمایی است که برای دریافت لوله‌ها به مریخ می‌رود و از روی سیاره به سمت زمین پرتاب می‌شود. سپس باید با فضاپیمای دیگری که نمونه‌ها را به زمین می‌آورد در مدار مریخ ملاقات کند.

رئیس ماموریت علمی ناسا، نیکی فاکس(Nicky Fox)، در کنفرانس خبری از اعلام احتمالی اینکه چه زمانی ممکن است نمونه‌ها به زمین برسند، با توجه به برنامه و جدول زمانی جدید، یا حتی تعداد نمونه‌هایی که ممکن است بازگردانده شوند، خودداری کرد.

دانشمندان مشتاق هستند نمونه‌های بکر مریخ را در آزمایشگاه‌های خود تجزیه و تحلیل کنند که تجهیزات‌ آنها بسیار پیشرفته‌تر از تجهیزات آزمایش ابتدایی انجام شده توسط فضاپیماها در خود سیاره سرخ است. به گفته ناسا، برای تایید هرگونه شواهدی مبنی بر وجود حیات میکروسکوپی که قدمت آن به میلیاردها سال قبل از جریان آب روی این سیاره برمی‌گردد، به چنین آزمایش عمیقی نیاز است.

نلسون می‌گوید که این نمونه‌ها به ناسا کمک می‌کنند تا تصمیم بگیرد که فضانوردان در دهه ۲۰۴۰ به کدام بخش مریخ بروند.

آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا در پاسادنا، کالیفرنیا، مسئول پروژه نمونه بود. این آزمایشگاه اوایل سال جاری به دلیل کاهش بودجه صدها نفر از کارکنان خود را اخراج کرد. نلسون به دنبال ایده‌هایی از سراسر آژانس فضایی است و امیدوار است تا اواخر پاییز هر ایده‌ ممکنی را دریافت کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896219

دیگر خبرها

  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • ایده‌ای جالب و بهداشتی برای استفاده در مکان‌های عمومی (فیلم)
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم