Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اینکه انتقال گرت بیل به لیگ چین هم منتفی شد، حالا ستاره ولزی جایگاه خود در رئال مادرید را به طور کلی از دست رفته می بیند اما او اولین بازیکن بریتانیایی نیست که در پایتخت اسپانیا نیمکت نشین می شود.

طرفداری- می خواهیم داستان زندگی یک بازیکن بریتانیایی را مرور کنیم؛ یک "کهکشانی" که در سانتیاگو برنابئو به یک تبعیدی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به او گفته شد که هرگز بازی دیگری در رئال مادرید به او نخواهد رسید، و باید در اولین فرصت این تیم را ترک کند و سرمربی وقت تیم به طور علی اعلام کرد که وی جایی در برنامه هایش ندارد.

اما این داستان زندگی گرت بیل نیست؛ در اصل، این ماجرای دیوید بکام است که در آن زمان به دشمن شماره یک هواداران در پایتخت اسپانیا تبدیل شده بود. با توجه به اینکه او هم داستان مشابهی را تجربه کرده بود، حالا گرت بیل را به خوبی درک می کند. بکام هم به عنوان خریدی پر آوازه راهی مادرید شده بود، اما در نهایت قربانی هواداران، مربی و رسانه ها شد.

هرچند بکام هرگز این سطح از بی مهری که گرت بیل اخیراً با آن مواجه شده را تجربه نکرد و وجهه بسیار متفاوتی در میان اصحاب رسانه داشت. اما ستاره ولزی به زور به سمت درهای خروجی هدایت می شود، در حالیکه وضعیت بکام ناشی از تصمیمش مبنی بر انتقال به لس آنجلس گلکسی در پایان فصل 2006/07 بود. بعد از اینکه در ژانویه سال 2007 این تصمیم را اعلام کرد، فابیو کاپلو، سرمربی وقت رئال مادرید نیز عنوان کرد که این آخرین بازی فوق ستاره انگلیسی با پیراهن تیم است.

اما پایان کار بکام در رئال مادرید باید مشوقی برای بیل باشد تا راه او را دنبال کند. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس پایان خوشی در مادرید داشت و در اوایل فوریه 2007 به ترکیب تیم برگشت و در پایان فصل و در ماه می، نقش مهمی در قهرمانی لالیگا برای تیمش ایفا کرد. بکام به حدی در برگرداندن نظرات نسبت به خود بسیار موفق عمل کرد که در پایان فصل رئال مادرید قصد داشت مانع از انتقال او به ایالات متحده شود. رئیس وقت باشگاه، رامون کالدرون، در آن زمان ابتدا مدعی شده بود که بکام با قصد "تبدیل شدن به یک ستاره سینمایی در هالیوود" به لس آنجلس می رود، اما در پایان فصل او تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ستاره انگلیسی را از تصمیم خود منصرف کند.

بیل برای به دست آوردن مجدد دل هواداران مادریدی کار سختی در پیش دارد. بحث هایی که اخیراً پیرامون وینگر ولزی به وجود آمده به حدی اوضاع را سخت کرده که فراموش کردن آن دور از انتظار به نظر می رسد، اما این روند می تواند با یک بازی درخشان یا گلی حساس دست خوش تغییر شود. یک بار دیگر لازم به ذکر است که بکام الگوی خوبی برای اوست: او با به ثمر رساندن گل تساوی در یک دیدار حیاتی که اولین فرصتش بعد از چند بازی نیمکت نشینی بود، کاپلو را وادار به تجدید نظر کرد.

در صورتی که بیل خود را ثابت کند، لجبازی و نادیده گرفتن بازیکن ولزی از سوی زیدان، می تواند وجهه سرمربی فرانسوی را زیر سوال ببرد. این بازیکن 30 ساله اگر در بهترین فرم خود باشد، هنوز می تواند بازیکنی مفید و کلیدی برای رئال مادرید محسوب شود. از سویی دیگر، مصدومیت مارکو آسنسیو از ناحیه رباط صلیبی نیز فرصت خوبی برای بیل فراهم می کند تا در خط حمله با وینیسیوس، بنزما و هازارد رقابت کند.

با منتفی شدن انتقال بیل به لیگ چین، حالا او به نوعی در مادرید گیر کرده است. در مقطعی از فصل نقل و انتقالات، تیم های بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و تاتنهام شرایط او را زیر نظر داشتند، اما به دلایل مختلف - که یکی از اصلی ترین آنها، دستمزد بالای ستاره ولزی بود - اقدام جدی برای خرید او صورت نگرفت.

حالا بیل باید بهترین استفاده را از بدترین شرایط بکند. او هیچ گزینه دیگری ندارد. تا پایان ماه پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا باز است، اما شاید پنجره حقیقی برای ترک رئال مادرید از همین حالا بسته شده است. بیل یک فصل کامل را پیش رو دارد و در این مقطع از کارنامه حرفه ای خود نمی تواند به راحتی این فرصت را هدر دهد.

هفته گذشته عکسی در رسانه های اسپانیایی منتشر شد که به ارتباط سرد بیل با هم تیمی های خود در مادرید اشاره داشت. او برای بازی های آئودی کاپ مقابل تاتنهام و فنرباحچه در خانه ماند، و در حالیکه رئال مادرید مقابل تیم سابق این بازیکن متحمل شکست شد، تصاویری از حضور او در زمین گلف منتشر شد. زیدان در واکنش به این تصاویر گفت:

خب، وقتی به مادرید برگردیم خواهیم دید. او باید مسئولیت پذیر باشد. خواهیم دید که در مادرید چه کار کرده است. وارد زندگی شخصی او نمی شوم اما فکر می کنم تمرینات خود را انجام داده بود.

و اینجاست که تفاوت بین بیل و بکام مشخص می شود. در حالیکه بکام نیز مورد هدف انتقادات واقع شده بود، اما هیچکس شکی در تعهد او نداشت. وقتی او از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده بود، طوری تمرین می کرد که انگار در تمام بازی ها حضور دارد. اگر بیل بتواند با واقعیت کنونی زندگی اش کنار بیاید و دوباره به خود انگیزه بدهد، هیچ دلیلی وجود ندارد که شرایط قبلی خود را پیدا نکند.

بازیکن ولزی همین حالا هم کار های زیادی در مادرید انجام داده تا به اندازه بکام موفق به نظر برسد، اما این بار می تواند با دنبال کردن راه دیگر بازیکن بریتانیایی، رد پای خود را در سانتیاگو برنابئو مستحکم تر کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)