Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میدل ایست آی، «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد سعودی می‌خواهد پرونده قتل «جمال خاشقچی» قبل از آغاز مبارزات انتخاباتی آمریکا را مختومه کند.

بر اساس این گزارش، بن‌سلمان عجله دارد که این پرونده قبل از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بسته شود.

گفتنی است، جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار مطرح سعودی و ستون‌نویس روزنامه «واشنگتن‌ پست» دهم مهر ماه ۹۷ (دوم اکتبر ۲۰۱۸) در کنسول‌گری عربستان سعودی واقع در شهر استانبول به قتل رسید و جسد او به کل محو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4686846

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد بن سلمان عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا ایران عراق دونالد ترامپ سوریه فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی جنگ 2015 یمن افغانستان انگلیس سودان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.
ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.
اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد