Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:23:39 GMT

خیٌر سارق در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۱۳۰

خیٌر سارق در دام پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ  مجید نیکوئیفرمانده انتظامی لنگرود گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی از وقوع یک فقره سرقت از فردی سالخورده تحت عنوان " خیٌر " در سطح حوزه استحفاظی مطلع شده و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
او افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در محل مورد نظر و انجام اقدامات پلیسی با همکاری مردم، متهم شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت طلا و جواهرات از افراد سالخورده تحت عنوان خیٌر در شهرستان لنگرود اعتراف کرد.
سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: از متهم ۵۰ میلیون ریال چک پول تقلبی، یک عدد النگو و یک عدد گردنبند طلا سرقتی کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده در پوشش خیٌر و معرفی خود به عنوان ماموران ادارات دولتی با دادن چک پول‌های تقلبی اقدام به فریب و سپس سرقت طلاجات از افراد سالخورده می‌کرد.
این مقام انتظامی گفت: با بررسی به عمل آمده مشخص شد متهم ۳۸ ساله دارای ۱۲ فقره سابقه کیفری بوده که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از شهروندان خواست، به افراد غریبه اعتماد نکنند و از کسانی که به عنوان مامور ادارات دولتی به آن‌ها مراجعه می‌کنند درخواست کارت شناسایی کنند و در صورت مشکوک شدن به این افراد موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارق خیٌر‌نما در لنگرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد