Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد عباسی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: جهاد دانشگاهی باروحیه جهاد گونه خویش در جهت رسیدن به تمدن اسلامی سبب استقلال در حوزه‌های گوناگون شده است.
عباسی با اشاره به استقلال فکری در حوزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهاد دانشگاهی در رسیدن به تمدن نوین که همان تمدن اسلامی است، بیان کرد: بسیاری از نهادها زاییده انقلاب اسلامی هستند و جهاد دانشگاهی نیز از این دسته از نهادهای انقلابی است و جهاد دانشگاهی همدان نقشی پررنگ‌تر از جهاد دانشگاهی‌های سایر استان‌های کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه جهاد دانشگاهی استان همدان، نسبت به 3 سال گذشته پیشرفت و ارتقاء چشم‌گیری داشته است، تصریح کرد: روحیه جهادی و تعامل جهاد گونه در مسئولین این نهاد عامل موفقیت و سبب ایجاد نگاهی خودباورانه، خوداتکائی و ارزشی نسبت به سایر نهادها شده است.
وی با اشاره به 7 محور توصیه‌شده از سوی مقام معظم رهبری در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی، اظهار کرد: این 7 محور بایستی روند رسیدن به اقتصاد مقاومتی که نیازمند خودباوری اقتصادی است تقویت شود و جهاد دانشگاهی در این زمینه نقشی مؤثر دارد.

فعالیت‌های قرآنی گامی در جهت بصیرت‌افزایی در جوانان
عباسی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان یادآور شد: وظیفه اصلی جهاد دانشگاهی در حوزه سیاسی بصیرت افزایی و سوق دادن به‌سوی معنویت‌بخشی و ارتقاء معنویت است.
عباسی بابیان اینکه برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان همدان در طول سال به‌ویژه در ماه مبارک رمضان گفت: این نهاد با برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، کلاس‌های تبیین و تدبر در معارف قرآن سعی در تقویت بصیرت افزایی در جامعه به‌ویژه جوانان دارد.
وی توضیح داد: یکی از وظایف جهاد دانشگاهی ترویج فرهنگ و هنر اسلامی در مقابل غرب‌زدگی است که با توصیه‌هایی اسلام در رسیدن به آرمان‌های واقعی امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری می‌تواند صورت بگیرد.
عباسی با تأکید بر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان همدان در حوزه پزشکی، گفت: مرکز جامع زنان و درمان ناباروری در این استان سبب رونق تولید است.
وی با اشاره به مهارت افزایی که جهاد دانشگاهی استان همدان انجام می‌دهد، اظهار کرد: آموزش‌های سفالگری و برگزاری کلاس‌ها در راستای مهارت افزایی از جمله اقداماتی است که موجب رونق تولید و پایین آمدن درصد بیکاری در سطح استان همدان می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جهاد دانشگاهی خودکفایی روحیه جهادی مرکز جامع زنان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

وی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب راهبرد‌های نوین در توسعه حسابداری در چهارمحال و بختیاری

در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آن‌ها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام