Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۴۱۸ مورد ماموریت امداد و  نجات هلال احمر در استان انجام شده است که از این تعداد ۲۴۱ مورد مربوط به امداد و نجات حوادث جاده ای و ۲۷ مورد سیل و آب گرفتگی بوده است.

وی افزود: ماموریت های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در چهار ماه ابتدای امسال، در مجموع چهار هزار و ۱۷۵ نفر خدمات امداد و نجات را دریافت کردند که از  این تعداد ۷۱۳ نفر مربوط به حوادث جاده ای بودند.

حیدری  ادامه داد: در چهار ماه نخست سال جاری مجموعه تعداد مصدومین انتقالی به مراکز درمانی توسط مراکز امداد و نجات  جمعیت هلال احمر  استان ۱۶۰  نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در چهار ماه نخست امسال  یک هزار و ۴۴۰ نفر در مراکز امداد و نجات استان مرکزی اسکان اضطراری پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: در چهار ماه نخست سال جاری ۱۴ مورد عملیاتی رها سازی مصدومان در حوادث  جاده ای انجام شده است.

حیدری افزود: در مجموع در محورهای مواصلاتی استان ۱۲ پایگاه ثابت و ۸ پایگاه سیار  به صورت شبانه روزی  مستقر  هستند. یک پایگاه کوهستان در مرکز استان و یک مرکز آموزش  و نگهداری سگ های تجسس ( آنست)  وجود دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: در چهار ماه نخست سال جاری بیشترین تعداد ماموریت جمعیت هلال احمر استان در محورهای مواصلاتی از قبیل ساوه - تهران، اراک - سلفچگان، ساوه - بویین زهرا و  ساوه - همدان بوده است.

کد خبر 4686870

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان مرکزی امداد رسانی عملیات امداد و نجات بوشهر قزوین گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مجلس شورای اسلامی مشهد آتش سوزی گردشگری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم

چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، چهار نفر از مردم که در پی طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، میان سیلاب گرفتار شده بودند، توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان