Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از  خراسان رضوی؛ نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در روستای فراشیان شهرستان جغتای به همت بسیجیان حوزه حضرت خدیجه(س) راه اندازی شد

لازم به ذکر است که میهمان ویژه این نمایشگاه مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بود که از آن بازدید نمود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد

فرماندار تیران و کرون گفت: مشارکت مردم در جهش تولید با تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی محلی در اولویت اقتصادی این شهرستان قرار دارد و دستگاه‌های اداری برای صدور مجوز هم‌افزا شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز _پنج شنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه ستاد تسهیلات سفر و توسعه صنعت گردشگری تیران و کرون اظهار کرد: صنایع پاک و دانش بنیان، کشاورزی و گردشگری و صنایع دستی محور اصلی توسعه اقتصادی این شهرستان است که برای تحقق شعار سال تشکیل اتحادیه‌های صنفی مردمی لازم بود و در هر روستا و شهرها برای گردشگری و کشاورزی شکل‌گیری این نهادهای مردمی وجود دارد.

وی افزود: فعالان صنایع دستی با تشکل انجمن و اتحادیه‌های تخصصی هم افزایی ایجاد کرده و نمایشگاه و فروشگاه دائمی ایجاد و محصولات خود را برند سازی کرده و در بازارهای مرکز استان و تهران عرضه کنند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه بیش از ۱۰ رشته صنایع دستی در این منطقه فعال است، تصریح کرد: محصولات هنرمندان این عرصه امکان عرضه در بازارهای محلی و بیرون استانی را دارد اما باید هم‌افزایی صورت بگیرد.

محمدی‌کیا ایجاد زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های گردشگری را مهم خواند و گفت: راه اندازی بیش از ۶ اقامتگاه سنتی و بوم گردی در این شهرستان مشکل اسکان مسافران را رفع و فرصتی برای فراغت مردم منطقه شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی مراکز بین راهی، فروشگاه‌ها و مراکز تولیدات هنری و صنایع دستی، عرضه خدمات گردشگری متناسب با هر روستا و رویدادهای جذاب گردشگری همگی فرصتی برای رشد اقتصادی بوده و به اشتغال کمک می‌کند.

فرماندار تیران و کرون در حوزه گردشگری نیز تشکیل اتحادیه‌های صنفی محصولات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و تولیدات کشاورزی را تاکید کرد و اذعان داشت: بازارها به دست همین تشکل‌های صنفی به دست گرفته شده و رشد اقتصادی رقم می‌خورد.

محمدی کیا فقدان همین اتحادیه‌ها را باعث خسارت به بخش‌های اقتصادی بیان کرد و گفت: دیگر شرکت‌ها محصولات این منطقه را به نفع خود به فروش می‌رسانند و بازار را در مدیریت خود قرار می‌دهند.

وی از مسئولان دستگاه‌های اداری خواست برای صدور مجوزها هم افزایی کنند و موانع پیش رو را بردارند.

کد خبر 747905

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی