Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، متن پیام معاونت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بدین شرح است:

هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه پاسداران فارغ از همه جریان‌های سیاسی برای پیشرفت نظام در همه ابعاد و برای خدمت به مردم هیچ مرزی نمی‌شناسد، باتجربه گران‌قدر دفاع مقدس و با تکیه‌بر نسل پویا و جوان در عرصه مختلف برای مقابله با همه تهدیدات در جغرافیای ایلام و ایران در لحظه آمادگی ازنظر امکانات، تجهیزات و نفرات از آمادگی لازم برخوردار است.

دشمن تنها از طریق جریان فرهنگی و فضای مجازی می‌تواند به ما ضربه بزند، فضای مجازی هم بهترین فرصت و هم بزرگ‌ترین تهدید است، فضای مجازی مانند یک شمشیر دولبه برنده است، اگر مدیریت نشود، ممکن ضربه کاری به کشور بزند و اگر مدیریت شود می‌تواند ما راه به قله‌های رفیع برساند و ضربه‌ای محکم به دشمن وارد کند.

همه رسانه‌های استان در خط انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند، بسیج باطن است و ظاهر نیست و فقط شامل افرادی نمی‌شود که پرونده بسیجی داشته باشند و همه‌کسانی که در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند، دلشان را برای مملکت می‌سوزد و مطالبه گری می‌کنند و جلوی خیانت و جلوی اندیشه ناپاک برای دست یازیدن به مصالح کشور می‌ایستند، انقلابی هستند.

بی شک در روزگاری که نقش اطلاع رسانی از طریق ابزار‌های مختلف بویژه شبکه‌های اجتماعی باعث فراوانی و گسترش حضور مخاطبان در عرصه‌های مختلف شده است، نقش خبرنگاران در انتشار اخبار و بیان حقایق و تنویر افکار عمومی در مسیر رشد و تعالی جامعه بسیار مهم و حیاتی است. 

معاونت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌ رسانی در استان البرز از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی را مسئلت دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه