Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه موفق شد یک روستای راهبردی در حومه شمالی حماه را از اشغال گروه تروریستی جبهه النصره آزاد کند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یگان‌های ارتش سوریه، عصر دیروز موفق شدند کنترل روستای راهبردی «الاربعین» در حومه شمالی حماه را بعد از درگیری‌های شدید با گروه‌های تروریستی مسلح آزاد کنند.

نیروهای ارتش در جریان این عملیات، بیش از 45 تروریست را که عمدتا شورشیان خارجی بودند، از پای درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی در جبهه حومه شمالی حماه در این‌باره تصریح کرد، روستای الأربعین بعد از حملات سنگین توپخانه‌ای، موشکی و هوایی یگان‌های ارتش علیه مواضع تروریست‌ها و خطوط امدادرسانی آنها در این منطقه، که از صبح سه‌شنبه آغاز شده بود، آزاد شد و این عملیات، مسیر پیشروی زمینی نیروهای ارتش به سمت روستای الأربعیت را بعد از درگیری‌های شدید با گروهک‌های مسلح وابسته به «جیش العزه»- از مهم‌ترین همپیمانان جبهه النصره- در حومه شمالی حماه هموار کرد.

این منبع افزود، با سیطره ارتش سوریه به روستای الاربعین، راه پیشروی ارتش به سمت منطقه موسوم به «مثلث مرگ»، که منظور از آن مرکز تجمع گروه‌های تروریستی در روستاهای «اللطامنه»، «کفر زیتا» و «الزکاه» در شمال حماه است، باز شده است.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، روز دوشنبه در بیانیه‌ای از «ازسرگیری عملیات نظامی در استان ادلب» خبر داد و علت آن را نقض عهد ترکیه اعلام کرد.

فرماندهی ارتش سوریه در این بیانیه اعلام کرد که ارتش، اول آگوست با آتش‌بس در منطقه «کاهش تنش» در ادلب موافقت مشروط کرده بود «اما گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه، تعهد به آن را رد و حملاتی به غیرنظامیان در مناطق امن انجام دادند».

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حماه سوریه سوریه ارتش سوریه جبهه النصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • حمله پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در شمال سوریه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد