Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از محل اقامت کاروان ویژه حج جانبازان در مکه مکرمه با اعضای این کاروان گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، سید مستجاد حسینی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان با اعلام این خبر گفت: حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با حضور در محل اقامت کاروان ویژه حج جانبازان، با زائرین جانباز دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعضای کاروان ویژه حج جانبازان در این دیدار خواستار استمرار و تقویت برنامه‌های فرهنگی در سفر معنوی حج شده و تقاضا کردند در صورت امکان در مسیر بازگشت از حج، پرواز مستقیم به شهرهای مقصد داشته باشند که در این زمینه قول مساعد از سوی نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت داده شد تا زائرین جانباز به نزدیک‌ترین فرودگاه محل مقصد انتقال پیدا کنند.
گفتنی است کاروان ویژه حج جانبازان با بدرقه معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بامداد روز سه‌شنبه اول مردادماه از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شد و روزهای پایانی مردادماه از این سفر معنوی به میهن اسلامی باز خواهد گشت.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جانباز حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران