Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس با فروش پائولو دیبالا، مهاجم 25 ساله آرژانتینی خود به تاتنهام موافقت کرده است.
به گزارش آریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس پس از چهار سال این باشگاه را ترک خواهد کرد.
پس از منتفی شدن انتقال پائولو دیبالا به منچستریونایتد، حالا ممکن است او به مقصد لندن رهسپار شود. تاتنهام برای جذب پائولو دیبالا پیشنهادی 70 میلیون یورویی ارائه داده و یوونتوس با آن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا برای نهایی شدن انتقال، توافق شخصی تاتنهام و دیبالا باقی‌مانده است. پنجره نقل و انتقالات انگلیس حدود 48 ساعت دیگر بسته می‌شود و تاتنهام برای نهایی کردن انتقال، فرصت کمی دارد. پس از اقدام منچستریونایتد برای خرید کریستین اریکسن از تاتنهام، حالا این تیم برای پائولو دیبالا وارد عمل شده است.
پس از این که انتقال پائولو دیبالا به منچستریونایتد منتفی شد، این تصور به وجود آمد که دیبالا در یوونتوس ماندنی می‌شود اما در واقع، بیانکونری می‌خواهد پائولو دیبالا را هر طور که شده بفروشد.
به گزارش فابریتزیو رومانو، تاتنهام امروز برای جذب پائولو دیبالا با یوونتوس تماس گرفت و بیانکونری نسبت به فروش مهاجم آرژانتینی خود چراغ سبز نشان داد اما تاتنهام برای این انتقال، همان مشکلاتی که منچستریونایتد داشت را پیش روی خود می‌بیند. تاتنهام باید بر سر دستمزد، حق تصویر و کمیسیون با ایجنت دیبالا توافق کند و بنابراین برای توافق شخصی با این مهاجم 25 ساله کار بسیار دشواری دارد. معاوضه دیبالا-لوکاکو کاملا منتفی شده و از آن طرف، تاتنهام فقط حدود دو روز برای نهایی کردن انتقال پیچیده دیبالا فرصت دارد.
در چند روز گذشته، منچستریونایتد نیز به جذب دیبالا ابراز علاقه کرده بود، اما به دلیل عدم تمایل مهاجم آرژانتینی، این انتقال انجام نشد. دیبالا دوست دارد در یوونتوس بماند اما به دلیل تصمیم مدیران این تیم، چاره ای جز مذاکره با منچستریونایتد نداشت. یوونتوس علاقه‌مند است روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد را به خدمت گیرد و در این راه، پائولو دیبالا را در لیست فروش گذاشته است. پاول ندود، نایب رییس یوونتوس نیز اخیرا تایید کرد که برای این مهاجم آرژانتینی پیشنهاداتی دریافت کرده است. سران یوونتوس برای به فروش رساندن دیبالا مصمم هستند و این مهاجم 25 ساله با وجود تمایلش برای ماندن در یوونتوس، به دلیل رفتار مدیریت این تیم، تصمیم به مذاکره با منچستریونایتد گرفته بود. دیبالا به زودی تصمیمش را در خصوص آینده‌اش می‌گیرد و مشخص خواهد شد که او در یووه ماندنی می‌شود یا این که معاوضه با روملو لوکاکو انجام خواهد شد.
منچستریونایتد موافقت خود را با معاوضه روملو لوکاکو با پائولو دیبالا اعلام کرده بود. این توافق در حال حاضر به نظر پائولو دیبالا و اینکه آیا وی قصد عزیمت به اولدترافورد را داراست و توافق شخصی این بازیکن آرژانتینی با منچستریونایتد بستگی دارد. در حقیقت یکی از مشکلات بر سر نحوه دریافت دستمزد توسط دیبالا در منچستریونایتد است. دیبالا نمی خواهد دستمزدش را منوط به کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا کند، این در حالیست که در یکی از بندهای قرارداد وی آمده که در صورت عدم کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا توسط منچستریونایتد، 25 درصد از دستمزد وی کسر می گردد. فابریتزیو رومانو و کریستوف ترور دو کارشناس معتبر نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا به ابهام های موجود در خصوص این معاوضه پاسخ می دهند.
اما اکنون  رسانه های انگلیسی از جمله سایت گل و اسکای اسپورتس اعلام کردند که دو باشگاه یوونتوس و تاتنهام بر سر انتقال دیبالا به توافق رسیدند و اکنون این بازیکن در حال مذاکره با تاتنهام بر سر بندهای شخصی قراردادش است. تاتنهام که در فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، در این تابستان تنها دو خرید انجام داد؛ تانگوی اندومبله از لیون و جک کلارک از لیدز. احتمالا حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تاتنهام، یکی از دلایل اصلی متقاعد شدن دیبالا برای این انتقال بوده است. این مربی آرژانتینی نقش مهمی در اوج گیری اسپرز در سال های اخیر داشته و می تواند به احیای هموطنش کمک زیادی بکند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس تاتنهام دیبالا ستاره آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟

توتواسپورت به یک علامت سوال بزرگ می‌پردازند: آینده فدریکو کیه زا در یوونتوس چگونه رقم خواهد خورد؟

طرفداری - توتو اسپورت | آینده فدریکو کیه زا به مسأله‌ای مهم و در عین حال مبهم برای سران یوونتوس تبدیل شده‌است. این بازیکن به شکل واضحی با ماسیمیلیانو الگری به مشکل خورده و نمی‌تواند در سیستم تدافعی این مربی، پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. از طرفی ظهور ستاره جوانی به نام کنان ییلدیز جایگاه وینگر ایتالیایی در ترکیب بانوی پیر را به خطر انداخته است.

کیه زا از وضعیت خود ناراضی است

در جریان تساوی ۰-۰ یوونتوس با تورینو، ماسیمیلیانو الگری تصمیم گرفت در دقیقه ۶۵ فدریکو کیه زا را از زمین بازی بیرون بکشد و کنان ییلدیز را جایگزین او کند. وینگر ایتالیایی در حین خروج‌ از زمین، جمله‌ای را به زبان آورد که از چشم دوربین‌ها دور نماند:

من همیشه اولین بازیکنی هستم که تعویض می‌شوم.

هرچند کیه زا این جمله را مستقیما به الگری نگفت و رفتار غیر محترمانه‌ای نیز از او سر نزد، اما این اتفاق شایعات مبنی بر اختلاف کیه زا و الگری را به بالاترین حد رساندند. کیه زا در ۴ بازی اخیر یوونتوس، همواره توسط الگری تعویض شده‌ و در اکثر مواقع به عنوان اولین بازیکن، از زمین مسابقه خارج شده‌است.

کیه زا همچنین بارها در مصاحبه‌های مختلف، به شکلی غیرمستقیم از سبک مورد علاقه الگری که مبتنی بر دفاع بوده، انتقاد کرده‌است. برای مثال او پس از پیروزی یوونتوس برابر اودینزه گفت:

باید همیشه همینطوری بازی کنیم، رو به جلو و بدون محدودیت. فوتبال مدرن همین است.

ظهور ییلدیز، کیه زا را محدود کرده‌است

هرچند فدریکو کیه زا فصل جاری را درخشان آغاز کرد و گل‌های مهمی را در بازی‌های ابتدایی یوونتوس به ثمر رساند، اما ظهور ستاره‌ای به نام کنان ییلدیز، جایگاه وینگر ایتالیایی در ترکیب بیانکونری را به خطر انداخت. سیستم ۲-۵-۳ که در اغلب بازی‌های فصل جاری توسط الگری مورد استفاده قرار گرفته، می‌تواند تنها دو بازیکن تهاجمی را در خود جای دهد. طبیعی است که جایگاه دوشان ولاهوویچ به عنوان مهاجم نوک، در این ترکیب تضمین شده باشد اما دیگر پست تهاجمی، باید بین کیه زا و ییلدیز مورد چرخش قرار بگیرد. 

کیه زا از همان ابتدا با این سیستم الگری مشکل داشت، چرا که خود را یک وینگر می‌دید و نه یک مهاجم؛ با این حال همه چیز به خوبی پیش می‌رفت: کیه زا به شکل قابل توجهی گل می‌زد و پاس گل می‌داد و یوونتوس هم خوب نتیجه می‌گرفت، اما درخشش ییلدیز و افت ناگهانی بیانکونری اوضاع را برای کیه زا تغییر داد. دیگر خبری از گل‌های قبل نبود و از طرفی ییلدیز جوان نیز جایگاه او را تهدید می‌کرد.

آینده مبهم کیه زا

قرارداد کیه زا با یوونتوس در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد. مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد ماه‌هاست آغاز شده اما هم‌چنان پیشرفت خاصی در روند آن صورت نگرفته است. کیه زا می‌خواهد دستمزد خالص او که نزدیک به 5 میلیون یورو در سال است، افزایش پیدا کند اما یوونتوس که درگیر مشکلات مالی بوده، هنوز زیر بار درخواست کیه زا نرفته‌است. 

علاوه بر مسائل مالی، آینده نیمکت یوونتوس نیز در تصمیم کیه زا کاملا اثرگذار است. چه الگری بماند و چه نه، کیه زا تنها در صورتی که مطمئن شود در سیستم سرمربی فصل آینده یوونتوس کارساز خواهد بود و توانایی‌های او محدود نخواهند شد، در این تیم می‌ماند؛ در غیر این صورت، قطع همکاری دو طرف در تابستان پیش رو به یک امکان محتمل تبدیل خواهد شد. اگر کیه زا با تمدید قراردادش مخالفت کند، یوونتوس در همین تابستان پیش رو برای فروش او اقدام خواهد کرد، چرا که نمی‌خواهد ستاره 26 ساله خود را فصل آینده به صورت آزاد از دست بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال