Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@01:05:01 GMT

پرهیز از روزمرگی؛ مهم‌ترین ویژگی‌ جهاددانشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۱۶۲۰

پرهیز از روزمرگی؛ مهم‌ترین ویژگی‌ جهاددانشگاهی

عبدالرحیم رحیمی، فرماندار بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامی‎داشت 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، اظهارکرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که در زمینه‌های علمی و فناوری توانسته با استفاده از علم روز و بررسی فرصت‌های داخلی و ملی، گام‌های علمی بزرگی بردارد.
وی با بیان این‌که سابقه این نهاد انقلابی گواه این است که جهاد دانشگاهی توانایی رفع نیازهای انقلاب و نظام اسلامی را دارد، جهاد دانشگاهی را یک ظرفیت بسیار خوب در سطح کشور دانست و افزود: این نهاد اقدامات خوبی در لرستان انجام داده و نمونه آن ایجاد شعبه‌ای از پژوهشکده رویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی با بیان این‌که این نهاد علمی در حوزه آموزشی نیز اقدامات خوبی انجام داده و فعالیت خوبی در این راستا دارد، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی استان می‌تواند الگویی برای کلیه دستگاه‌‏ها باشد؛ چون با تکیه به نیروهای جهادی و جوان‌های خود گام‌های مؤثری در پیشرفت‌های علمی و پژوهشی برداشته است.
معاون استاندار لرستان یکی‌از مهم‌ترین ویژگی‌های جهاد دانشگاهی را پرهیز از روزمرگی دانست و ادامه داد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با روش‌های نوین، اگر نقاط ضعفی در رشد و بالندگی کشور وجود دارد، آن‌ها را شناسایی و رفع کند.
وی گفت: جهاد دانشگاهی در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده است با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در کنار سایر ارگان‎ها گام‎های مؤثری بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی رحیمی فرماندار بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟

به گزارش همشهری ‌آنلاین ابوطالب شفقت، استاندار جدید استان لرستان، هجدمین استاندار لرستان است. او که سال ۱۳۳۶ در بخش بندپی غربی شهر بابل متولد شده و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با مرتبه دانشیاری است.
شفقت، شهریور ۱۴۰۰ به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و چندی بعد به‌عنوان معاون هماهنگی امور استان های این وزارتخانه منصوب شد.
در سوابق استاندار جدید لرستان ریاست موسسه تحقیقاتی صنایع دفاعی نیز به چشم می‌خورد. سردار شفقت در دولت‌های نهم و دهم به مدت هفت سال استاندار استان‌های مازندران، بوشهر و خراسان شمالی بود و در دولت یازدهم به مدت سه سال معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.
عضویت در شورای سیاست گذاری راهبردی دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد، ریاست اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی نظریه پردازی‌های علمی قرآن در حوزه علوم انسانی و طبیعی و ریاست افتخاری هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران از سوابق علمی استاندار جدید لرستان است. ۲۲ مقاله کنفرانسی و ۲۰ مقاله ژورنالی در مجلات داخلی در موضوعات صنعت دفاعی نیز در کارنامه او دیده می‌شود.
لرستان یکی از استان‌های زاگرسی کشور با جمعیت نزدیک به ۲ میلیون نفر است که کماکان با معضل بالا بودن نرخ بیکاری دست و پنجه نرم می‌کند. این استان جاذبه طبیعی منحصر به فرد و ظرفیت گردشگری بی‌شماری دارد.

بیشتر بخوانید:
زاگرس‌نشینان چه می‌خواهند؟
تشکیل قرارگاه ویژه اشتغال در ۶ استان زاگرس‌ نشین

کد خبر 847007 برچسب‌ها استاندار- دولت استان لرستان دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است