Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:16:15 GMT

سر و سامان بخشیدن به ۶ رودخانه در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۱۸۲۷

سر و سامان بخشیدن به ۶ رودخانه در مازندران

حامد عبداللهی مدیر منابع آب شهر‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های شهر‌های نوشهر و چالوس خبر داد.
او با اشاره به وقوع سیلاب‌های فصلی به خصوص سیلاب پاییزه در مازندران گفت: عملیات ساماندهی برخی از رودخانه‌های منطقه را که از اولویت بیشتری برخوردار بودند، از جمله رودخانه سردابرود، نیرنگ، کورکورسر، صلاح‌الدین کلا، کچرود و کنس رود را به طول ۱۷ کیلومتر و با اعتبار ۵ هزار میلیون ریال آغاز شد و تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهی با اشاره به آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها در امسال افزود: با حمایت دادستان‌ها و همکاری و همراهی نیروی انتظامی و برخی از دستگاه‌ها امسال بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه‌های منطقه آزاد شد که این امر نیز به هنگام وقوع سیلاب، میزان خسارت را به حداقل خواهد رساند.
مدیر منابع آب شهر‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به وقوع سیلاب بی سابقه مهر ماه ۹۷ در غرب استان گفت: عملیات ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها در شهرستان‌های نوشهر و چالوس در تابستان سال گذشته سبب شد تا ما شاهد بروز خسارت گسترده برای زمین‌های مجاور رودخانه در این دو شهرستان نباشیم.
انتهای پیام/ س   ساماندهی ۱۷ کیلومتر از ۶ رودخانه شهر‌های نوشهر و چالوس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان سامان گفت: در این طرح جمعی از دوستداران طبیعت، ورزشکاران رفتینگ، جوانان عضو هلال احمر و کارکنان محیط زیست با همکاری کارکنان شبکه بداشت و درمان شهرستان سامان مشارکت داشتند.
رحیمی افزود: شرکت کنندگان اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله‌های رودخانه زاینده رود و حریم آن کردند.

دیگر خبرها

  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید