Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:34:02 GMT

آئین بزرگداشت روز خبرنگار در کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۲۲۱۲

آئین بزرگداشت روز خبرنگار در کرمان برگزار شد

آئین بزرگداشت روز خبرنگار و گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین بزرگداشت روز خبرنگار و گردهمایی فعالان فضای مجازی استان کرمان با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی دهقان معاون استاندار کرمان، محمدصادق افراسیابی مدیر ‌عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، حجت‌الاسلام علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در تالار علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردهمائی پاسداشت روز خبرنگار در کرمان به روایت تصویرهیجان خبرنگاریفردا؛ برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران پارلمانی با حضور لاریجانی

در این مراسم مرتضی کارآموزیان مسئول بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عرصه خبر اظهار داشت: امروز از نقاط مختلف استان شاهد حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی هستیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امسال قرار شده است که همزمان با بزرگداشت و پاسداشت روز خبرنگار دوره مربی‌گری سواد رسانه نیز برگزار شود افزود: در پایان این دوره مدرک مربی‌گری برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی