Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت نفت ایرانول ، در این دیدار حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مجمتع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شرکت در منطقه تقدیر وتشکر و بر ادامه این روند تاکید کرد.

وی همچنین گفت: بازسازی‌های انجام شده از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود ۳۶ سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده و همچنین تعمیرات اساسی پالایشگاه روغن سازی آبادان پس از ۲۰ سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه مدیر پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان ضمن خیرمقدم به آنان گزارشی از مجموعه فعالیت های این پالایشگاه و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص بازسازی بریم وتولید محصول دراین مجتمع ارائه داد.

 هاشمی همچنین در خصوص انجام اورهال پالایشگاه روغن سازی آبادان و استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی بومی منطقه که بعداز ٢٠ سال دراین پالایشگاه صورت گرفت،  توضیحاتی به مهمانان بیان کرد و گفت: با اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه طی ۵ سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.

کد خبر 4686898

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه آبادان شرکت ایرانول پالایشگاه آبادان گروه خودروسازی سایپا سفرهای تابستانی صنعت خودروسازی بانکداری الکترونیکی طراحی قیمت خودرو خرید و فروش کسب و کار طراحی سایت تبلیغات خودروسازان بانک پاسارگاد ساختمان سازی واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه

در این بیانیه آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد،نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصا حمله نظامی ۱۳ فروردین امسال علیه سفارت کشورمان در دمشق تمهید و عملیاتی شد به شرح زیر است:

لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

عملیات وعده صادق دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس " یا رسول الله" و در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران انجام شد، موجی از شادی و عزت و افتخار را در میان مردم ایران عزیزمان و کشورهای اسلامی به همراه داشت.

پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

عبور پرنده های بدون سرنشین و موشک های کروز و بالستیک از دفاع عمیق و چندلایه صهیونیست ها و اصابت به هدف های از پیش تعیین شده، نشان از نبوغ و هوشمندی متخصصان نظامی کشورمان دارد که بر ائتلاف هوایی اسرائیل و حامیانش غلبه کرد.

عملیات «وعده صادق» علاوه بر آنکه مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم فلسطین بود که سال هاست برای آزادی سرزمین شان از چنگال رژیم خبیث صهیونیستی، مبارزه و مجاهدت می کنند، باعث تقویت روحیه و استحکام اراده رزمندگان جبهه مقاومت در منطقه به ویژه گروه های حماس و جهاد اسلامی در فلسطین خواهد شد.

درود و رحمت خداوند بر ارواح شهیدان تاریخ ساز ایران اسلامی به ویژه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسن طهرانی مقدم که با رشادت های تاریخ سازشان برای مردم ایران عزت و امنیت به ارمغان آوردند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دیگر خبرها

  • ساخت دومین پالایشگاه تولید پلاسما با ظرفیت ۴۰۰ هزار لیتر
  • کدام پالایشگاه‌ ها بیشترین افزایش تولید و فروش را در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند؟
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه
  • تقدیر استاندار بوشهر از سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد
  • اختلال بازار جهانی سوخت از حملات پهپادی اوکراین به پالایشگاه‌های روسی
  • پالایشگاه عهده دار بازسازی کتابخانه آبادان