Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@03:46:48 GMT

کمیته رفاهی و معیشتی در اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۲۵۹۲

کمیته رفاهی و معیشتی در اتحادیه قرآنی یزد تشکیل شد

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌و‌گو با ایکنا از یزد، با اشاره به رسیدگی به امور رفاهی و در جهت مرتفع کردن مشکلات معیشتی مؤسسات قرآنی استان یزد اظهار کرد: برای بررسی این امور کمیته رفاهی در اتحادیه قرآنی راه‌اندازی شد.

شایق بیان‌ کرد: طی توافق صورت گرفته با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، استفاده از اردوگاه امام جعفر صادق(ع) منشاد برای مؤسسات قرآنی تا 75 درصد تخفیف امکان‌پذیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به منظور بهره‌وری، بالا بردن روحیه و توان کارکنان مؤسسات قرآنی، توجه به مشکلات معیشتی و مسائل رفاهی مؤسسات قرآنی از اهم امور است و در همین راستا به دستور مدیرعامل اتحادیه و با توجه خاص ایشان به امور رفاهی و معیشتی، این کمیته راه‌اندازی و به حول و قوه الهی گامی بزرگ در جهت نیل به این هدف مهم خواهد بود.

شایق گفت: به همین دلیل از تمامی دوستانی که توانایی برقراری ارتباط با اماکن رفاهی و یا همچنین رایزنی با شرکت‌های معتبر را دارا هستند و یا دوستانی که ایده‌های قابل اجرا در زمینه خدمات رفاهی به موسسات قرآنی دارند، دعوت می‌شود برای حضور و همکاری با کمیته رفاهی که به زودی تشکیل و آغاز به فعالیت خواهد کرد اعلام آمادگی فرمایند.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه تشکیل شده است افزود: اتحادیه با سرپرستی بانک قرض‌الحسنه رسالت استان یزد تفاهم‌نامه‌ای منعقد و اقدام به ایجاد کانون بانک رسالت برای اتحادیه به کد 1001743 کرده که فعالیت این کانون شامل افتتاح حساب اشخاص حقیقی و حقوقی، صدور کارت بانکی، صدور دسته چک، درخواست دستگاه کارتخوان، درخواست خدمات بانکداری الکترونیک، تکمیل پرونده تسهیلات در محل اتحادیه و عدم نیاز به حضور و مراجعه افراد به بانک و.... است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد اتحادیه موسسات قرآنی یزد موسسات قرآنی رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا