Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:12:55 GMT

پیکه: نیمار باید علناً از علاقه‌اش به بارسا بگوید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۰۲۵

پیکه: نیمار باید علناً از علاقه‌اش به بارسا بگوید

جرارد پیکه، مدافع بارسا می‌گوید نیمار اگر می‌خواهد به بارسلونا ملحق شود باید درباره علاقه‌اش به بارسا علناً صحبت کند تا دیگر چاره‌ای  جز انتقال او به نوکمپ باقی نماند.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا می‌گوید این خود نیمار است که باید از علاقه و قصد قطعی‌اش برای پیوستن به بارسا صحبت کند نه هم‌تیمی‌های سابق او در این تیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکه می‌گوید نیمار باید از علاقه‌اش به بازی در بارسا علناً صحبت کند تا دنیا بداند او کدام تیم را می‌خواهد و به این ترتیب دیگر چاره‌ای جز انتقال او به نوکمپ باقی نماند.

 

 

نیمار دو سال بعد از آنکه با قراردادی رکوردشکن و 222 میلیون یورویی بارسا را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوست حالا مشتاق بازگشت به تیم سابقش بوده و در تابستان اخیر شایعات زیادی درباره انجام شدن یا نشدن این انتقال مطرح شده است.

 

با وجود آنکه مقامات و مدیران بارسا در روزهای اخیر بارها اشاره کرده بودند که نیمار از شرایط خود در PSG ناراضی است، پیکه، مدافع بارسا و هم‌تیمی سابق نیمار در این تیم می‌گوید هم‌تیمی‌های سابق نیمار در بارسا با اینکه از تمایل او برای این انتقال خبر دارند ولی دیگر درباره او صحبت نخواهند کرد و این خود نیمار است که باید علناً از اشتیاقش برای بازی در بارسا بگوید.

 

پیکه در این باره به خبرنگاران گفت:" بله، من البته با نیمار حرف می‌زنم ولی خود او است که باید با صدای بلند در این باره صحبت کند. ما با هم صحبت‌ می‌کنیم ولی حرفهای ما خصوصی است و من فکر نمی‌کنم درست باشد که اینجا درباره مکالمات‌مان توضیح بدهم".

 

ستاره بارسا در ادامه گفت:" نیمار چه وقتی که درون زمین است و چه در بیرون از زمین، یک ستاره است. ما امیدواریم اتفاقی بیفتد".

 

 

پیکه در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نیمار بازیکن بزرگی است که رختکن بارسا، شهر بارسلونا و این باشگاه را به خوبی می‌شناسد. من مطمئنم در باشگاه ما خیلی‌ها هستند که مایلند نیمار به بارسا برگردد. می‌دانم این عملیات خیلی پیچیده‌ای است. او بازیکن PSG است ولی ما همین الان تیمی داریم که می‌تواند برای فتح هر جامی یک مدعی باشد. همه می‌دانید من با نیمار چه رابطه نزدیکی دارم و مسلما از حضور او در بارسا خیلی خوشحال می‌شوم. ولی او بازیکن PSG است و نظر من چیزی را در واقعیت عوض نمی‌کند".

 

جرارد پیکه بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان ممکن است به تیم پیشین خود در اسپانیا بازگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان، مذاکراتی میان مدیران دو باشگاه الهلال و بارسلونا برای بازگشت نیمار به جمع کاتالان‌ها انجام شده است.

رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان

الهلال صدرنشین جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان دنبال تقویت و اصلاح خطوط دفاعی و تهاجمی‌اش برای فصل آینده است. در این میان بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا نیز یکی از گزینه‌های این تیم شهر ریاض محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، الهلال و بارسلونا مذاکرات خود را درباره نیمار آغاز کردند. البته این انتقال در صورتی محقق خواهد شد که الهلال بتواند رافینیای برزیلی را از بارسلونا به خدمت بگیرد.

چنین مبادله‌ای می‌تواند الهلال را از پرداخت 100 میلیون یورو برای خرید رافینیا معاف کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود
  • دنی آلوز با قید وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد / عکس
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند
  • تاکید گوترش بر اجماع بین المللی برای آتش بس در غزه