Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، خواستار تسریع اخذ مجوز پلیس راهنمایی و رانندگی، برای اجرای طرح کنترل تردد و سرعت خودروهای منطقه شد.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سرهنگ جمشیدی فرمانده پلیس راهور استان خوزستان، فرمانده پلیس راهور شهرستان ماهشهر و تنی چند از فرماندهان پلیس راه، با سیدامید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بهره برداری سازمان منطقه ویژه با اعلام این خبر، گفت: در جلسه‌ای توجیهی در دفتر کنترل ترافیک منطقه، با فرمانده راهور استان، ایشان از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در راستای مکانیزه نمودن مدیریت ترددها در منطقه ویژه قرار گرفتند.

عبدالرضا زرگر افزود: مقرر است بزودی طرح محدودیت های کنترل سرعت و تردد در منطقه ویژه با استفاده از سیستم های نوین ثبت پلاک و سرعت خودرو جهت مدیریت و کنترل تردد وسایل نقلیه بکار گرفته شود که در این خصوص کلیه زیرساخت های اجرایی طرح مذکور توسط این سازمان فراهم شده است.

 وی خاطر نشان کرد: طی مذاکرات و معرفی طرح مذکور، فرمانده پلیس راهور استان ضمن حمایت از این طرح و تاکید بر منافع مختلف آن برای منطقه، آمادگی راهور ناجا را برای همکاری در تکمیل طرح اعلام کرد.

گفتنی است، در خلال جلسات و بازدید، فرماندهان پلیس راهور استان و شهرستان، نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای انتظامی خود را در این خصوص تشریح نمودند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان خوزستان پتروشیمی پلیس راه پلیس راهور کنترل ترافیک قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخوردها به صورت جدی انجام شده است و کارهای جدیدتری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.

وی افزود: به زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این ترددها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند، همانجا به صورت برخط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم، برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در ۶ طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده‌رو، توقفات دوبله و زیر تابلو را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان‌شاءالله یک نظم خاص و روان‌سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

کد خبر 845145 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه تهران

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است