Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری ایکنا شعبه یزد بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به اینکه در کنار پوشش اخبار، تولید محتوا و ارائه راهکار در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در خبرها مدنظر باشد گفت: اینکه در کنار تولید محتوا و پوشش اخبار آموزش مدنظر باشد خوب است البته ایکنا باید در راستای تشویق به قرآن و حرکت هایی در این زمینه در سطح جامعه بویژه نوجوانان و جوانان تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله ناصری افزود: در اخبار به معلمان و خانواده‌ها راهکارهایی ارائه شود تا در تربیت نوجوانان بویژه تربیت دینی این نسل کوشا باشند تا عمر آنها به بطالت گذرانده نشود.

وی ادامه داد: اینکه نوجوانان چند سال درس می‌خوانند ولی از واقعیت‌های جامعه و آنچه باید بدانند، عقب باشند و گرفتار فضاهای مجازی شوند در آینده آنها تاثیرگذار است چرا که دشمن بر روی فکر آنها کار می‌کند و در این زمینه باید راهکارهایی ارائه و در مسیر رشد و کمال هدایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: فقط به خبر اکتفا نشود و در کنار آن تشوبق و آموزش گنجانده شود بویژه سعی شود مطالب به نوعی جذاب ارائه و در راستای تشویق و آموزش معلمان و خانواده ها باشد و اینکه در قبال نوجوانان احساس مسئولیت داشته باشند چراکه آنها نعمت‌های خداوند و آینده‌سازان این کشور هستند و اگر به آنها توجه نشود و روحیه و ایمان، اعتقاد آنها مورد توجه نباشد آینده کشور به دست اجانب و غربی ها خواهد افتاد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد امام جمعه یزد روز خبرنگار بازدید از ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»