Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@18:50:17 GMT

قتل زن پس از خیانت به شوهر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۴۲۹

صراط:

صبح چهارم اسفند سال ۹۵ مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن همسر ۳۰ ساله اش به نام فریبا خبر داد. این مرد گفت من شب کار بودم و وقتی از محل کار به خانه برگشتم و در زدم همسرم در را باز نکرد. من که نگران شده بودم با کلید یدک در را باز کردم و با جنازه کبود همسرم روبه رو شدم. به دنبال اظهارات این مرد، پلیس به قتلگاه در غرب تهران رفت و جسد فریبا با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خراسان پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از شوهر وی پرداخت. این مرد گفت:من هیچ اختلافی با همسرم نداشتم و دیشب در محل کارم حضور داشتم و شاهدان زیادی نیز برای اثبات بی گناهی ام دارم. وی ادامه داد:هشت النگوی همسرم و یک انگشتری که از کربلا برای او آورده بودند سرقت شده است. همسرم کارگر یک رستوران بود و گمان می‌کنم قربانی جنایت یک آشنا باشد. پلیس در ادامه بررسی‌ها به رابطه پنهانی فریبا با یکی از همکارانش به نام سعید پی برد. خیلی زود سعید بازداشت شد، اما خودش را بی‌گناه خواند و ادعا کرد از سرنوشت فریبا هیچ اطلاعی ندارد.

پلیس وقتی به بررسی فهرست مکالمات تلفنی سعید پرداخت دریافت، گوشی موبایل وی از شبی که فریبا کشته شده بود به مدت سه شبانه روز به طور کلی خاموش بوده است. این سرنخ شک پلیس را دوچندان کرد و سعید بار دیگر بازداشت شد. تا این که پنجم شهریور سال ۹۶ لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد. وی گفت:من و فریبا در یک رستوران با هم کار می‌کردیم. از چهار سال قبل او را می‌شناختم و ما تلگرامی با هم ارتباط داشتیم. من از چهار سال قبل به شیشه معتاد بودم و گاهی اوقات هم متادون مصرف می‌کردم. آخرین بار برای دیدن فریبا به خانه او رفتم و با انگیزه سرقت او را خفه کردم. سعید در بازجویی‌های بعدی ادعایی تازه را مطرح کرد و گفت: وقتی به خانه فریبا رفته بودم او حرف‌هایی زد که عصبانی شدم و او را کشتم. با اعتراف‌های کارگر رستوران برای سعید کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه
وی دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم از قصاص گذشتند و برای وی درخواست دیه را مطرح کردند. وقتی سعید در جایگاه ویژه ایستاد، گفت: نمی‌دانم چه کسی فریبا را کشته است. من و فریبا همکار بودیم و گاهی اوقات با هم صحبت می‌کردیم. من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم و تحت فشارهای روانی قتل را گردن گرفتم. وی در پاسخ به سوال قاضی درباره این که چرا سه شبانه روز گوشی موبایلت خاموش بود؟ سکوت کرد و پاسخی نداد.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد

به گزارش صدای ایران، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، ماموران کلاننتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام؛ که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلا" زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند. وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی فبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • سرقت برای انتقام!
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم