Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره لهستانی بایرن مونیخ از سیاست این در نقل و انتقالات راضی نیست.
به گزارش آریا، روبرت لواندوفسکی که سال گذشته هم به تندی از سیاست بایرن مونیخ در زمینه نقل و انتقالات انتقاد کرده بود حالا پس از شکست 2-0 این تیم مقابل دورتموند در سوپرکاپ آلمان بار دیگر دست به انتقاد از باشگاه خودش زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی به نقل از espn گفته:«بازیکنان جوان پتانسیل بالایی دارند و در آینده می توانند به تیم کمک کنند اما گاهی اوقات تیم به بازیکنانی نیاز دارد که از همان روز اول بتوانند باعث پیشرفت شوند. نظر من نسبت به گذشته تغییری نکرده است. در این بازی یک بازیکن حرفه ای و آماده می توانست به زمین بیاید و شرایط را به سود ما تغییر دهد.» بایرن مونیخ در این تابستان توانسته لوکاس هرناندز و بنیامین پاوار را به خدمت بگیرد و مصرانه هم به دنبال جذب لروی سانه است.
بازیکنان باتجربه بایرن مونیخ انتظار دارند، تیم با جذب چند بازیکن جدید تقویت شود و تمدید قرارداد خود را منوط به آن کرده اند. روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی و مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخ قصد دارند قراردادشان را با تیم تمدید کنند، اما ابتدا خواهان تقویت تیم با جذب چند بازیکن جدید هستند. به نقل از اشپورت بیلد، مانوئل نویر و روبرت لواندوفسکی دو بازیکن باتجربه بایرن مونیخ نگران تیم هستند. مذاکرات باشگاه با این دو بازیکن برای تمدید قراردادشان که تا سال 2021 اعتبار دارد، آغاز شده، اما هر دو بازیکن در ابتدا می خواهند ببینند بایرن مونیخ چه بازیکنان جدیدی جذب خواهد کرد و باشگاه در میان مدت چه دیدگاهی در سطح بین المللی دنبال می کند.
روبرت لواندوفسکی اخیراً در مصاحبه با اشپورت بیلد گفته بود که تیم باید تقویت شود و به جذب سه بازیکن جدید نیاز دارد. وی افزود: "کار دشواری است که یک فصل را با 13، 14 بازیکن به اتمام رسانید. ما 50، 60 بازی پیش رو داریم. فقط  اتفاقی که در یک هفته افتاد را کافیست به یاد بیاورید. ما در خصوص چندین ماه صحبت می کنیم."
مانوئل نویر نیز همچون لواندوفسکی معتقد است که باشگاه باید ترکیب تیم را تقویت کند. وی می گوید: "پس از حذف زودهنگام در دیدار مقابل لیورپول، برایم مهم است که دوباره در جمع برگزیدگان لیگ قهرمانان اروپا قرار گیریم. من این عنوان را می خواهم و قصد دارم دوباره قهرمان شوم. فکر می کنم مسئولین تیم در تلاش هستند تا دوباره تیمی رقابتی درست کنند، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، هدف و خواست من است."
طبق ادعای بیلد، لواندوفسکی شدیدا از رفتارهای اخیر مدیران بایرن ناراضی است و اعتقاد دارد که در مقابل انتقادات، از او حمایت های لازم را نکرده اند. بایرن در 4 سال گذشته بارها تا رسیدن به قهرمانی در چمپیونزلیگ پیش رفته اما همیشه ناکام مانده است و در این زمینه بیش از همه این لواندوفسکی بوده که زیر تیغ انتقادات قرار گرفته است.
او اعتقاد دارد که بایرن به نوعی پشت او را خالی کرده و او به تنهایی مجبور به پاسخگویی برابر منتقدان شده است.
در قضیه شایعات انتقال او به رئال و باشگاه های دیگر نیز مسئولان بایرن همواره مقاومت کرده اند اما نه به دلیلی که خوشایند لواندوفسکی است. آنها همیشه در توجیه فروشی نبودن لواندوفسکی گفته اند که بایرن یک باشگاه فروشنده نیست و همیشه عنوان نکرده اند که لواندوفسکی یک مهاجم ارزشمند است و به دلیل اهمیت بالای او قصد فروشش را ندارند. مجموعه این عوامل باعث شده تا لواندوفسکی درخواست جلسه با مدیران بایرن را داشته باشد تا در مورد آینده خود تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره های بایرن مونیخ سیاست های نقل و انتقالاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!