Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-به تازگی فیلمی از رابطه جنسی یک زن و مرد در شبکه های مجازی منتشر شده که برخی مدعی شده‌اند این فیلم مربوط به رابطه جنسی یکی از استانداران سابق بوده است. پس از این فیلم، یک فایل صوتی متعلق به تماس تلفنی وی نیز منتشر شد.

 یک کانال تلگرامی ضد انقلاب، فیلمی مبهم منتشر کرده است و مدعی شده این فیلم استاندار سابق و رابطه او با یک دختر جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سابق درباره این فیلم تا کنون سخنی نگفته است، با این حال یک سایت خبری محلی که از حامیان وی به شمار می‌رود، جزئیاتی از این ماجرا نوشته است. این سایت از قول یک منبع آگاه نوشته است انتشار این فیلم به خاطر ایستادگی استاندار روی مواضع انقلابی بوده است.

یک منبع آگاه و نزدیک به استاندار سابق گفته وی در مدتی که در یک سفر در تهران برای پیگیری امور در یک شرکت سرمایه گذاری حاضر می‌شود، با خانمی در آن شرکت آشنا می‌شود و این آشنایی در نهایت به ازدواج موقت او با این خانم منجر می‌شود و نهایتا خانه‌ای را برای آن خانم در تهران اجاره می‌کند.

این فرد که خود را از نزدیکان وی معرفی کرده، گفته یک سرویس جاسوسی مدت‌ها در کمین این قضایا بود و در نهایت یک روز با دادن پول به نگهبان مجتمع مسکونی که استاندار سابق آن را موقتا اجاره کرده، در نبود وی که در سفر به سر می‌برده، اقدام به کارگزاری وسایل حرفه‌ای فیلمبرداری می‌کند و به این شکل وی در دام کسانی می‌افتد که خود را در پوشش یک شرکت قرار داده بودند. تقریبا سه روز پس از ضبط فیلم در بازه‌ای که استاندار سابق در تهران نبود، پیام‌های تهدید کننده‌ای به شکل ناشناس به شماره تلفن خصوصی او ارسال می‌شود و در نهایت فیلم رابطه جنسی او در یک سی دی برایش پست می‌شود.

این فرد مدعی شده که به استاندار سابق گفته‌اند باید ویزای خروج از کشور بگیرد و به همراه خانواده مقیم کانادا شود و در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به صحبت کند اما چون وی نمی‌پذیرد، این فایل منتشر می‌شود.

منبع:رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟

 ۲۸ اسفند پارسال گزارش ناپدید شدن پسری جوان به نام فرهاد به پلیس اعلام شد. او به تنهایی در آپارتمانی در غرب تهران زندگی می‌کرد و پولی که پس از ناپدید شدن وی، از حسابش برداشت شده بود، پلیس را به فردی به نام شاهین رساند.

شاهین آن روز در حالی که کارت عابربانک جوان گمشده را در دست داشت، به یک فروشگاه رفته و بشکه، اسید و دستکش خریداری کرده بود. همه شواهد نشان می‌داد که شاهین، جوان گمشده را به قتل رسانده است. حتی ماموران در ادامه فردی به نام بهنام را دستگیر کردند که مدعی بود به شاهین در جابجایی جسد جوان گمشده کمک کرده است.

بهنام می‌گفت: شاهین یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد که دوستش به نام فرهاد (جوان گمشده) را کشته و جسدش را داخل بشکه قرار داده است. وی از من خواست که بشکه را در اطراف تهران رها کنم. من هم به خانه مقتول رفتم با دیدن جسدش که داخل بشکه با اسید سوزانده شده بود، بشکه را به ماشینم منتقل و در منطقه‌ای در لواسان رها کردم.

در حالی که همه شواهد از این حکایت داشت که شاهین جوان گمشده را به قتل رسانده است، اما او مدعی شد که مقتول زنده است و به ترکیه فرار کرده. شاهین گفت: فرهاد (جوان گمشده) در درگیری فردی را به قتل رساند و به ترکیه فرار کرد و جسدی که پیدا شده جسد آن فرد است.

از آنجا که جسد با اسید سوزانده شده بود، دستور آزمایش دی ان‌ای صادر و دیروز تایید شد که جسد متعلق به فرهاد است.

به این ترتیب شاهین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و روز گذشته در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: فرهاد از دوستانم بود و ما مشکلی نداشتیم. قرار بود کافه راه اندازی کنیم، اما روز حادثه او به کام مرگ رفت. آن روز به خانه فرهاد رفته بودم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم. فرهاد سپس کوکائین مصرف کرد و حالش خیلی بد شد. ناگهان دیدم نفس نمی‌کشد و جان باخته است. من هم ترسیدم مبادا قتل را گردن من بیندازند و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد وی را داخل بشکه اسید قرار داده و در جای دیگری رهایش کنم.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!