Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت گفت: حادثه محبوس شدن راننده یک خودروی سواری در ساعت ۸:۴۷ صبح امروز (چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه) به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که ۵ تن از آتش نشانان به همراه یک دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این حادثه در جاده تهران روبروی پایانه رخ داد، افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید، پس از خارج شدن از مسیر اصلی خود به داخل نهر کنار جاده سقوط کرده بود.

معاون عملیات آتش نشانی رشت با اشاره به محبوس شدن راننده در داخل خودرو اظهار داشت: تیم نجات آتش نشانان اعزامی از ایستگاه ۱۰ آتش نشانی نسبت به ایمن سازی و خارج کردن راننده مصدوم به بیرون از خودرو اقدام کردند.

مومنی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، تصریح کرد: راننده ۵۵ ساله که به شدت از ناحیه سر، صورت، دست و پا دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/ع

نجات راننده حبس شده بر اثر سقوط و واژگونی خودروی سواری در جاده تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

صاحب یک خودروی پراید در عراق، وسیله نقلیه‌اش را در محل تعیین شده برای جرثقیل پارک کرد. مالک جرثقیل نیز راننده پراید را به شیوه خودش مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت