Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان کشورگفت: بسیج امروز برای مقابله با جنگ نرم در جبهه های فکری مدرن آماده نبرد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسبلان‌ما، شروین اسبقیان صبح امروز در همایش فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات کل وزارت ورزش و جوانان کشور در سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده اردبیل اظهار داشت: اگر امروز بسیجیان نبودند دشمن میدان نبرد را به طور کامل به دست خود می گرفت و امروز این بسیج است که در تمامی حوزه ها و عرصه ها به کمک ملت و برای خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی همیشه پیشگام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسبقیان با اشاره به اینکه دومین کنگره شهدای والامقام بسیح ورزشکاران وزارت ورزش و جوانان سال آینده برگزار می شود ،افزود: هر چه داریم از شهدا داریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی بیان کرد: بسیج امروز در عرصه های مختلف علم و دانش، صنعت، فرهنگی، ورزشی و سازندگی همچون در دوران دفاع مقدس برای خدمت و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به پا خواسته است و هر روز شاهد رشادت ها و فعالیت های بسیحیان مخلص کشورمان در عرصه های مختلف کشور هستیم.

راه مقابله با توطئه های دشمنان تقویت روحیه انقلابیگری است

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه دشمن امروز با ترحیم در صدد تضغعیف روحیه انقلابیگری مردم و القا نمودن نا کارامدی نظام را نشان می دهد : دشمن امروز با تحریم ملت ایران توانسته به صورت جزیی در بین مردم در کشور ما تاثیرگذار بوده و با این حرکت ظالمانه قدرت خرید مردم را پایین بیاورد ، اما این روحیه انقلابیگری و بسیجی وار بودن مردم است که توانسته در مقابل توطئه های دشمنان به خوبی ایستادگی کند.

ندایی افزود: برای اینکه بتوانیم ارتباط بین مردم و حاکمیت کشور را در مقابله با توطئه های دشمنان حفظ کنیم باید با حضور پررنگ خود در انتخابات پیش رو بار دیگر سیاست هاسی غلط آمریکا را در منطقه و بین الملل برای تضعبف روحیه ملت ایران شکست دهیم.

وی تصریح کرد:  انتخابات اسفندماه  در صحنه های بین المللی برای کشور ما بسیار حائز اهمیت است و حضور پر شور در انتخابات موجب یاس و نا امیدی دشمن می شود.

بیانیه گام دوم نیازمند جوانان با نشاط و انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه در چهل سالی که از انقلاب اسلامی سپری شده مردم ایران تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، افزود: بیانیه گاوم دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، مسیری است که به یاری جوانان امروز انقلاب پیشرفته تر از گام اول انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب در پیشرو نظام  انقلاب اسلامی بیان شده است، افزود: برای محقق شدن این بیانیه نیازمند جوانان با نشاط با سلامت روحی ،روانی و انقلابی هستیم که ورزشکار قهرمان و پهلوان بودن یکی از شاخصه های این جوانان است.

کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور برگزار می شود

سردار مستعد حصاری افزود با بیان اینکه امروز در عرصه ورزش های بین المللی باید ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا را حفظ کنیم افزود: اگر این ارزش ها را  جامعه بین المللی ورزشی حفظ نکنیم از مسیر خود و ارزشها جدا شدیم.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور از  برگزاری کنگره 92 هزار شهید بسیجی خبر داد و گفت: از بین 230 هزار شهید انقلاب اسلامی  93 هزار آن شهیدان برای بسیجی با اخلاص ذوران هشت سال دفاع مقدس است که در راستای ارج نهادن به مقام والای آنان و زنده نگه داشتن یادشان کنگره باشکوهی برگزار خواهد شد.

سردار داود آذر نوش در ادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است، افزود: امسال  سال رونق تولید است و نقشه راه ما هم باید براساس رونق تولید ملی و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد :دشمن امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخته تا از ا طریق این جنگ بتواند در روحیه مرم تاثیر بگذارد که بیاد همگان برای مقابله با یان جنگ بسیج شویم.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور افزود :با توجه به این که امسال در آستانه انخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم لذا توطئه های دشمنان در این ایام بیشتر خواهد شد که باید برای مقابله با این توطئه ها آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، رضوان باقلاچی در دیدار مسئولان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار کرد: دغدغه امروز حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجدمحور است که این امر مهم را کانون‌های فرهنگی مساجد محقق کردند و زمینه فعالیت برای آنها در مساجد فراهم است.
وی افزود: دلایل بیان تاریخی امام خمینی (ره) که «مسجد سنگر است، سنگرها را پر کنید» امروز به خوبی مشهود است و نشان می‌دهد که مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های خود را با محوریت مساجد انجام دهند تا بازتاب خوبی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه دیده شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: هم در دوران صدر اسلام و هم پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد نقش مهمی در فرآیندهای مختلف داشتند و توانستد اتحاد عمومی برای مقابله با نفاق و جریان‌های مختلف سیاسی ایجاد کنند و امروز نیز باید نوجوانان و جوانان را در سنگر مسجد پرورش دهیم.
باقلاچی با اشاره به اینکه اقدام‌های پژوهشی در زمینه مهندسی فرهنگی استان در حال تدوین است، اضافه کرد: باید مساله مساجد و پرورش نیروهای انقلابی در مساجد نیز بیش از پیش در برنامه‌ریزی‌های کلان استان اردبیل مد نظر قرار بگیرد.
وی افزود: امروز فعال فرهنگی و یا کانونی می‌تواند موفق عمل کند که استعدادها و موفقیت‌های خود را به سایر کانون‌ها انتقال دهد و زمینه پرورش استعدادها در سایر کانون‌ها را نیز فراهم کند.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری عمومی و تخصصی خواهران در سطح مساجد استان، تشریح کرد: مهمترین برنامه اجرایی کانون‌های مساجد این استان در سال جاری عملیاتی کردن کانون‌های تربیت‌محور با حضور نوجوانان و جوانان محله‌های کم‌برخوردار است.
مصطفی آمون، اجرای ویژه برنامه جشن طلایه‌داران شکوه ایران زمین همزمان با دهه کرامت را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان اردبیل همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) به مدت ۱۰ روز در نقاط مختلف با برپایی برنامه‌های متنوع تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) رقم خواهم خورد.
وی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان اردبیل هستند، یادآور شد: همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برنامه‌های کانون‌های مساجد ضروری است و می‌تواند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراهم کند که باید مسئولان به این موضوع دقت نظر بیشتری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد